اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان غربی:

مشکلی از بابت نقدینگی وجود ندارد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: مشکلی از بابت نقدینگی در ایام پایانی سال در استان آذربایجان غربی وجود ندارد.

مشکلی از بابت نقدینگی وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، غلامرضا دیزج‌نژاد عصر امروز در جلسه تنظیم بازار اظهار داشت: تدابیر لازم برای این امر انجام و نقدینگی لازم برای ایام پایانی سال مهیا شده است.

وی افزود: اقدامات لازم برای خریدهای شهروندان در روزهای پایانی سال انجام گرفته است.

به گفته این مسئول هیچگونه کمبودی در ذخیره‌سازی کالا در استان وجود ندارد و شهروندان می‌توانند به راحتی اقلام مورد نیاز خود را از بازار تهیه کنند.

معاون استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی با همکاری فرمانداری شهرستان‌های استان باید در سطح بازار با توجه به نزدیک شدن عید نوروز نظارت مستمری بر قیمت کالاها داشته باشند و مردم نیز هرگونه تخلف را به مسئولان گزارش دهند.

وی نقش مردم را در اجرای برنامه‌ها اثرگذار دانست و از آنان خواست هرگونه تخلف در ارتباط با افزایش خودسرانه کالاها را در سطح بازار با مسئولان در میان گذارند.

این مسئول‌ با تاکید به اینکه مشکلی برای تامین مواد غذایی مورد نیاز مردم وجود ندارد، تصریح کرد: توجه به خرید تولیدات داخلی در این روزها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و این امر می‌تواند علاوه بر برآورده کردن نیاز خانواده‌ها در افزایش اشتغال پایدار و تشویق تولیدکنندگان داخلی در راستای ارائه کالاهای با کیفیت موثر باشد.

دیزج‌نژاد همچنین از سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان خواست تا در ارتباط با کنترل قیمت‌ها و بهبود کیفیت کالاها بیشتر تلاش کنند و هماهنگی‌های لازم را با بازار در این امر داشته باشند.

وی از بازرسان نیز خواست تا حسن برخورد و توجه به شان تولیدکننده و فروشنده را بر اساس اخلاق و رفتار اسلامی داشته باشند تا موجب تنش در جامعه نشود.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در ادامه خاطرنشان کرد: گردشگری و صنایع دستی از مزیت‌های مهم استان است و باید از فرصت نوروز و سفرهای نوروزی برای ارائه دستاوردهای استان در زمینه صنایع دستی به هموطنان و مسافران به خوبی بهره برد.

دیزج‌نژاد اظهار امیدواری کرد: فرصت نوروز امسال زمینه توسعه استان را در زمینه‌های مختلف به ویژه گردشگری فراهم کند. 

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول