اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

موسی‌پور در جمع مردم چهار مردان:

نیازهای ساکنان چهار مردان در بازه زمانی معقول برطرف شود

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند مطالبات و خواسته‌های مردم محله چهار مردان را در یک فرصت زمانی معقول جوابگو باشند.

نیازهای ساکنان چهار مردان در بازه زمانی معقول برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام  محمد حسین موسی‌پور امروز در حاشیه بازدید از محله چهار مردان در نشستی با حضور مردم این منطقه که در مسجد چهار مردان برگزار شد، این محله را قلب تپنده انقلاب خواند و تصریح کرد: ملتی که موجودیت خود را برای اسلام و قرآن نثار کرده‌اند برای آب و نام بهانه ندارند و خواسته‌‌های خود را در راستای تکمیل مبانی اسلام مطرح می‌سازند.

وی با بیان اینکه وظیفه مسئولان با کم ‌توقعی مردم ساقط نمی‌شود، تصریح کرد: مسئولان باید برای آسایش مردمی که عزت‌آفرین هستند، هرآنچه در توان دارند بذل کنند.

استاندار قم عنوان داشت: در بازدیدی که از محله چهار مردان صورت گرفت، مشکلاتی مانند کمبود فضای سبز، ترافیک، بافت فرسوده، ساماندهی پیاده‌رو، کوچه‌ها، آسفالت معابر، تامین روشنایی کوچه‌ها و همچنین تامین فضاهایی برای امور فرهنگی ورزشی جوانان و بها دادن به آنان شناسایی شد.

حجت‌الاسلام موسی‌پور خاطرنشان کرد: جوانان نباید در مساجد مورد بی‌مهری قرار گیرند بلکه باید در این اماکن حضور بهم رسانده و از ظرفیت‌های جوانی آنان استفاده شود.

وی یادآور شد: دستگاه‌های فرهنگی باید در زمینه اهتمام به جوانان به ویژه جوانان انقلابی محله چهار مردان تلاش کنند.

استاندار قم تصریح کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند مطالبات و خواسته‌های مردم را در یک فرصت زمانی معقول جوابگو باشند.

حجت‌الاسلام موسی‌پور با بیان اینکه اعتبارات خوبی برای رفع مشکلات این محله در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: با پیش‌بینی‌های صورت گرفته چهره محله چهار مردان تغییر خواهد کرد و قلب تپنده انقلاب از مشکلاتی که اشاره شد، رهایی پیدا می‌کند.

در این نشست برخی از مردم به مشکلات موجود از جمله کمبود فضای سبز، نبود پارکینگ و ترافیک موجود در خیابان ارم تا چهارمردان، نبود مرکز ورزشی هنری برای رفع نیازهای فرهنگی کودکان، وجود جوی‌های متعفن و آزار دهنده در خیابان‌ها، بافت فرسوده، آسفالت و... اشاره کردند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول