اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیدار استاندار قم با آیت الله یزدی

خبرگزاری فارس: استاندار قم با آیت الله یزدی رئیس شورای عالی حوزه علمیه قم دیدار کرد.

دیدار استاندار قم با آیت الله یزدی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، در این دیدار استاندار قم ضمن ابراز خوشحالی از بهبود وضعیت جسمانی، رفع کسالت و آغاز مجدد فعالیت علمی ایشان ابراز داشت: حضور ارزشمند علمای فاخر و اندیشمند، همانند حضرتعالی در حوزه علمیه قم، گنجینه‌ای گرانقدر برای پویایی علوم دینی و تولید دانش اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین موسی‌پور در ادامه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت رو به رشد پروژه‌های عمرانی و صنعتی استان به تأسیس نخستین مرکز رشد علوم اسلامی در قم اشاره کرد و بیان داشت: در سایه عنایت ویژه مقام معظم رهبری و مراجع اعظام تقلید و علمای فرهیخته گام‌های موثر و جدی در راستای تولید علم، کرسی‌های نظریه پردازی و نهضت نرم افزاری علوم اسلامی برداشته شده و کاربردی سازی علوم انسانی برخاسته از معارف اسلامی و راه‌اندازی پارک علم و فناوری با عطف توجه به مباحث دینی از جمله موفقیت‌های این عرصه است.

در این دیدار رئیس جامعه مدرسین، ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته و روند رو به رشد فعالیت‌های عمرانی استان برای موفقیت روز افزون استاندار قم و دیگر مسئولین استانی آرزوی توفیق کرد.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول