اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی:

تغییر استاندار پیشین فارس اقدام موفق اصولگرایان بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تغییر و اخراج استاندار سابق فارس را از موفقیت‌های نمایندگان متعهد اصولگرای فارس دانست.

تغییر استاندار پیشین فارس اقدام موفق اصولگرایان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جعفر قادری بعد ظهر امروز در نخستین نشست خبری کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان، با بیان اینکه مجلس هشتم، مجلسی شجاع و حامی منافع مردم است، اظهار داشت: طرح سؤال از رئیس جمهور برای نخستین بار در طول دوران انقلاب در مجلس هشتم مطرح شد و تعداد تذکرات، استیضاح‌ها و پرسش‌ها نیز در دوران مجلس هشتم کمتر از دوره‌های گذشته نبوده است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در مجلس هشتم با همدلی جمعی از نمایندگان اتفاقات خوبی در این استان رقم خورد که می‌توان به تعیین ردیف بودجه برای حرم مطهر شاهچراغ (ع)، مصوب شدن 11 پتروشیمی، مجتمع‌های فولاد و توسعه خط آهن شیراز به بندرعباس - بوشهر - گل‌گهر - کرمان اشاره کرد.

قادری با بیان اینکه مجمع نمایندگان فارس تا زمانی که افرادی از بیرون جریان‌سازی نمی‌کردند موثر و پرکار ظاهر شده بود، اضافه کرد: از زمانی که عده‌ای به ‌دنبال منافع دیگری به ‌جای منافع مردم رفتند، مجمع نمایندگان در دور هشتم آسیب‌هایی را دید.

وی تغییر و اخراج استاندار سابق فارس را از موفقیت‌های نمایندگان متعهد اصولگرای مجمع نمایندگان فارس دانست و افزود: سجادی جانشین موقت استاندار سابق برای نمایندگان پیغام فرستاده بود که برای بقای خود حاضر است تمام مدیران را با نظر مجمع نمایندگان عزل و نصب کند که در پاسخ به وی گفتیم که ما به مدیری که برای بقا حاضر به گرفتن هر تصمیمی است، اعتماد نمی‌کنیم.

قادری در ادامه به بیان عملکرد خود در مدت زمانی که در مجلس بوده است، پرداخت.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول