اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 90

فعالیت کارمندان برای کاندیداها در ساعات اداری ممنوع است

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: تبلیغات کاندیداهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح روز چهارم اسفند ماه همزمان با سراسر کشور در استان گلستان آغاز می‎شود.

فعالیت کارمندان برای کاندیداها در ساعات اداری ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان سید قاسم حسینی اظهار داشت: کاندیداهای مجلس بر اساس قانون از چهارم تا 11 اسفند ماه فرصت دارند که فعالیت‌های تبلیغاتی خود را انجام دهند.

وی افزود: کاندیداها می‌توانند به تفکیک بانوان و آقایان دو تا سه ستاد به ازای هر منطقه شهرداری در شهرهای بزرگ و ستادهایی را در مراکز بخش‎ها، شهرها و شهرستان‎ها دایر کنند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان ادامه داد: لازم است کاندیداها در فرصت تعیین شده، فعالیت‎های مجاز قانونی و ممنوعیت‎های قانونی زمان تبلیغات را داشته باشند.

حسینی گفت: لازم است که کاندیداها برای الصاق پوسترهای تبلیغاتی، مکانی را با هماهنگی شهرداری‎ها و دهیاری‎ها پیش‎بینی کنند.

وی اذعان کرد: فعالیت‎های سنتی دیگر مانند بروشور، تراکت و غیره را می‎توانند در قطع 15×10 تهیه و برای معرفی در بین مردم توزیع کنند.

حسینی گفت: به استناد قانون، دیوار‎نویسی، راه‎اندازی کاروان‌های راهپیمایی خیابانی، فعالیت کارمندان در ساعات اداری و استفاده از امکانات دولتی به نفع افراد ممنوع است.

استان گلستان دارای شش حوزه انتخابیه اصلی و 21 حوزه فرعی است و یک‌هزار و 190 شعبه اخذ رأی برای جمع‌آوری آرای مردم این استان پیش‎بینی شده است.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول