اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 89

10 کاندیدای گلستانی برای یک کرسی مجلس رقابت می‎کند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: از بین تقریبا هر 10 نفر کاندیداها در گلستان تنها یک نفر به مجلس نهم راه می‎یابد.

10 کاندیدای گلستانی برای یک کرسی مجلس رقابت می‎کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی صبح چهارشنبه در همایش انتخابات، مشارکت، امنیت و اقتدار نظام و در حضور کاندیداهای نهایی انتخابات مجلس در استان و نمایندگان ستادهای انتخاباتی اظهار داشت: شما زبان گویای نظام و مستدل قوانین هستید که باید هوادارانتان را به گونه‎ای مدیریت کنید که اگر کسی رأی نیاورد، به فرآیند قانونی برگزاری انتخابات پایبند باشند.

وی تأکید کرد: تمام کاندیداها و هوادارانشان باید ملتزم به نتیجه اعلام نهایی باشند و از خط قانون عبور نکنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان خاطر نشان کرد: در انتخابات ریاست جمهوری دشمن به دنبال ایجاد چالش در مرکز کشور بود اما در انتخابات آتی مجلس دشمنان نظام به دنبال به وجود آوردن چالش و مشکل‎آفرینی در پیرامون هستند و به صورت شهرستانی عمل خواهند کرد که با حضور حداکثری و آگاهانه مردم، این امید دشمن نیز به یأس تبدیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: این یک هشدار جدی است که مبادا ما با از دست دادن مدیریت در فضای تبلیغات، در حوزه ارتباط دائمی و مستمر و توجیه و تبیین، میدان را در اختیار دشمن قرار دهیم.

جمشیدی اظهار داشت: حضور حداکثری، قانون‌مداری، امانتداری و عدالت محوری استراتژی نظام و مقام معظم رهبری در انتخابات است و اگر با همت همه ما این ویژگی‎ها محقق شود شاهد پایداری نظام دینی، عزت و اقتدار ملی، انسجام و وحدت عمومی، امید به آینده در مردم و بهره‎مندی مردم از آنچه شما به دنبالش هستید، خواهیم بود.

وی با بیان اینکه انتخابات را خود مردم مدیریت می‎کنند افزود: از روز سوم دی ماه و همزمان با ثبت‌نام داوطلبان، هیئت‎های اجرایی متشکل از افرادی از دل مردم در 27 حوزه اصلی و فرعی استان گلستان شکل گرفت زیرا به فرموده امام راحل مردم ولی نعمت هستند و ما مدعی هستیم که در نظام اسلامی ما، دموکراسی و مردم‎سالاری دینی حاکم است.

رئیس ستاد انتخابات استان در خصوص تأیید صلاحیت‎ها گفت: در تأیید صلاحیت‌ها در هیئت‎های اجرایی و نظارت این کار با نگاه مساعدت صورت پذیرفت و در بعضی موارد ما رسما در دفاع از کاندیداهایی که صلاحیتشان رد شد، وارد عمل شده و از آنها دفاع کردیم، با این نگاه که معتقدیم فضای انتخابات باید دوستانه و صمیمی، رقابتی و حداکثری باشد. 

وی خاطر نشان کرد: عمل به قانون و ایجاد فضای اعتماد و اطمینان وظیفه همه مجریان است و ما این فضا را در حد توانمان ایجاد کرده و ادامه می‎دهیم و تا امروز بنا به قضاوت و گزارش وزارت کشور تا به اینجای کار استان گلستان دارای فضای امن و آرامی برای برگزاری انتخابات است.

جمشیدی در پایان بر حضور حداکثری، رعایت قانونمداری و ایجاد فضای رقابتی سالم در انتخابات 12 اسفند تأکید کرد.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول