اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

تحریم‌ها مانعی برای پیشرفت ایران اسلامی نیست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان کردستان باید همه کشورهای مستکبر و زورگو بدانند که ایران اسلامی تحریم شدنی نیست و در برابر توطئه‌ها و تلاش‌های شوم آنان همواره ایستاده و روزبه‌روز قله‌های عظیم عزت و تعالی را می‌پیماید.

تحریم‌ها مانعی برای پیشرفت ایران اسلامی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی شاهرودی ظهر امروز در همایش استانی اعضای ستادهای اجرایی، بازرسی و نظارت انتخابات استان کردستان در سنندج اظهار داشت: یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران وجود مسئولانی خدوم و تلاشگر است که در سایه حمایت‌ها و مشارکت‌های گسترده مردمی زمینه توسعه و آبادانی کشور را فراهم کرده‌اند.

وی افزود: خدمت به مردم و رفع محرومیت‌های موجود از والاترین عبادات به شمار می‌آید و همه خادمان مردم موظفند همواره این مهم را مدنظر داشته باشند چرا که در طول سی و سه سال از عمر با برکت نظام اسلامی با تکیه بر ارزش‌های والای اسلامی و ایمانی راسخ توانسته‌ایم به پیشرفت‌ها و توانمندی‌هایی دست یابیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان خاطر نشان کرد: دشمنان نظام به سرکردگی استکبار جهانی تاکنون در برابر موفقیت‌های ایران چاره‌ای جز تسلیم و انگشت تعجب به دندان گرفتن نداشته‌اند.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی به اظهارات عاجزانه انگلیس و فرانسه و دیگر کشورهای استکبارگر اشاره کرد و افزود: انگلیس و فرانسه نوچه‌های استکبارند و باید همه کشورهای مستکبر و زورگو بدانند که ایران اسلامی تحریم شدنی نیست و در برابر توطئه‌ها و تلاش‌های شوم آنان همواره ایستاده و روزبه‌روز قله‌های عظیم عزت و تعالی را می‌پیماید.

وی خاطر نشان کرد: قدرت علمی و ایمان راسخ جوانان ایرانی والاترین قدرت و عظمت را برای نظام اسلامی فراهم آورده است و به عینه می‌توان عجز و آشفتگی جبهه استکبار را در بازتاب اخبار و دستاوردهای نظام اسلامی بر روی خبرگزاری‌ها و شبکه‌های تلویزیونشان مشاهده کرد.

حجت‌الاسلام شاهرودی اظهار داشت: دشمنان باید بدانند که با تحریم کردن ایران در اصل خود را تحریم کرده‌اند چرا که مردم ولایت‌مدار و مسلمان ایران اسلامی در طول این سه دهه به جهانیان ثابت کرده‌اند که در تمامی زمینه‌ها با اتکا بر ایمان و عقاید راسخ خویش همه سدها را پشت سر گذاشته و به سوی تعالی و عزت خیزهای عظیمی برخواهند داشت که نمونه این موفقیت‌ها پیروزی عظیم در جنگ سایبری و به غنیمت گرفتن پهپاد آمریکایی است.

وی افزود: برقراری امنیت روانی در جامعه بسیار با اهمیت‌تر از برقراری امنیت نظامی است و باید مسئولان و مدیران همواره به این توجهی جدی داشته باشند.

حجت‌الاسلام شاهرودی وحدت و انسجام همه جانبه را از شاخص‌های اصلی نظام اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: همین مهم موجب شده است که ایران اسلامی به عنوان الگوی عملی مسلمانان جهان مطرح باشد و باید با تمام توان از این جایگاه محافظت نماییم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه سخنان خود بر حضور حداکثری مردم در انتخابات 12 اسفند تأکید کرد و افزود: ارتقای بصیرت و آگاهی در زمینه‌های مختلف می‌تواند عامل مؤثری در برابر دسیسه‌های روزافزون دشمنان نظام باشد و مردم ولایت‌مدار استان کردستان همگام با دیگر هموطنانشان باید این مهم را همواره مورد توجه داشته باشند.

وی ابراز امیدواری کرد که با مشارکت گسترده مردم در انتخابات پیش رو بار دیگر حماسه پرشور حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال تکرار شود و با این مشارکت حداکثری جوابی دندان‌شکن به دشمنان نظام بدهیم.

انتهای پیام/و۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول