اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رشت خبر داد

حضور 168 نماینده کاندیدا در حوزه‌های اخذ رأی رشت

خبرگزاری فارس: فرماندار رشت از حضور 168 نماینده کاندیدا در حوزه‌های اخذ رأی این شهرستان خبر داد و گفت: با کوچک‌ترین تخلف در بحث انتخاباتی برخورد می‌شود.

حضور 168 نماینده کاندیدا در حوزه‌های اخذ رأی رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت سید ولی‌الله عظمتی ظهر امروز در جمع بازرسان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی توفیقات زیادی را به دست اقشار مختلف جامعه توانسته است به دست آورد.

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای کشور در حال تداوم است، تصریح کرد: امسال شاهد انتخاباتی پرشور با حضور مردم خواهیم بود.

فرماندار رشت با تصریح بر اینکه با افرادی که اخلاق انتخاباتی و قوانین مربوط به آن را زیر پا بگذارند برخورد می‌شود اضافه کرد: 33 نقطه از سطح شهرستان رشت برای تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه سه ستاد انتخاباتی در بخش‌های شهرستانی رشت است افزود: با کمک دهیاران در روستاها فضایی برای تبلیغات کاندیداها در نظر گرفته می‌شود.

عظمتی با بیان اینکه بیش از 12 هزار نفر در شهر رشت آماده فعالیت در امر انتخابات هستند ابراز داشت: حدود 506 صندوق اخذ رأی در رشت وجود دارد و 168 نماینده کاندیدا به میانگین هر 3 شعبه یک نماینده می‌توانند در حوزه اخذ رأی حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات یک عرصه سیاسی تاثیرگذار در کشور است که در تعیین سرنوشت ملت باید رقم بخورد یادآور شد: پای آرمان‌های انقلاب خود هستیم و دشمن با دیدن حضور پرشور مردم بسیاری از توطئه‌های آن نقش بر آب و از هدف خود منصرف می‌شود.

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه با کوچک‌ترین تخلف در بحث انتخابات برخورد می‌شود خاطر نشان کرد: اخلاق انتخاباتی و رقابت سالم و عدالت باید رعایت شود.

انتهای پیام/خ۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول