اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اتوبوس‌های بین شهری

64 درصد کالاهای قاچاق جابه‌جا شده است

خبرگزاری فارس: دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: ‌64 درصد کالاهای قاچاق که برای آنها در گمرک مشهد پرونده تشکیل شده به وسیله اتوبوس‌های بین شهری جابه جا شده است.

64 درصد کالاهای قاچاق جابه‌جا شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، پرویز فروزانفر ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی جمع‌آوری انبارهای غیر‌مجاز اظهار داشت: در بررسی‌های بعمل آمده مشخص شده است که اکثر کالاهای قاچاق که با اتوبوس‌های مسافربری به مشهد انتقال پیدا ‌می‌کنند در این انبارها نگهداری می‌‌شود.

وی افزود: باید تجارت قانونی در کشور سهل و راحت شود و واردکننده‌ها نباید سود و منفعتی را در ورود کالای قاچاق به کشور مشاهده کنند، قاچاق کالا نباید صرفه داشته باشد و تجار برای واردات باید مسیر قانونی را بهترین مسیر بدانند.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی بیان داشت: برخورد با پدیده شوم قاچاق باید همه جانبه باشد و برای مبارزه با قاچاق کالا از مرزها تا سطح عرضه برنامه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه قاچاق کالا از این طریق سبب ایجاد انبارهای غیر مجاز تخلیه و نگهداری کالا در اطراف پایانه مسافربری شده است، خاطر‌نشان کرد: این امر تاکنون مشکلات زیادی به دنبال داشته است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی با اشاره به ضربه قاچاق کالا و ارز به تولید داخلی اظهار داشت: ضربه خوردن تولید داخلی سبب انفعال و شکنندگی تمام بخش‌ها می‌شود.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول