اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد

برگزاری دومین جشنواره فروش فرش دستباف در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرش سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان گفت: دومین جشنواره فروش فرش دستباف در 15 فروشگاه فرش در سطح استان زنجان در حال برگزاری است.

برگزاری دومین جشنواره فروش فرش دستباف در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان، سید محسن جعفری اظهار کرد: این جشنواره از 22 بهمن لغایت 22 اسفند به مدت یک ماه در استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره با شعار هر فروشگاه یک نمایشگاه در حال برگزاری است یادآور شد: این جشنواره برای دومین سال پیاپی با هدف یادآوری و معرفی فرش دستباف و ارزش‌های آن، ایجاد انگیزه و تحرک در بازار داخلی، ایجاد اطمینان خاطر از خرید محصول در میان مشتریان، تلاش در تغییر الگوی مصرف و جلب اعتماد نهایی مصرف کنندگان این کالای ملی و سنتی برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: جشنواره فروش فرش دستباف با محوریت اتحادیه فروشندگان فرش دستباف و با حمایت مرکز ملی فرش ایران برگزار می‌شود و در آن، تدابیر ویژه ای برای بالا بردن سطح اطمینان مردم به خرید فرش دستباف به کار بسته شده است که فروشگاه‌های مشارکت کننده در این طرح با نشان ویژه‌ای مشخص می‌شوند.

وی با اشاره به تخفیف حداقل پنج درصد به خریداران این جشنواره گفت: مشارکت کنندگان تعهد تخفیف حداقل پنج درصد به خریداران را در مدت زمان اجرای این جشنواره داده‌اند، همچنین فرش‌های معیوب تا 72 ساعت پس از خرید قابل بازگشت است.

رئیس اداره فرش سازمان با اشاره به اجرای موفقیت آمیز این جشنواره در سال گذشته گفت: جشنواره فروش فرش دستباف در سال گذشته برای نخستین‌بار و به عنوان پایلوت در استان اجرا شد که با استقبال خوب مردم مواجه شد.

وی در پایان از برگزاری مراسم تقدیر از برترین‌های فعالان بخش فرش در سال 91 خبر داد.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول