اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت سهامی فرش ایران:

تولید فرش دست‌باف به 40 هزار مترمربع می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی فرش ایران گفت: تولید فرش دست‌باف توسط این شرکت به بیش از 40 هزار مترمربع می‌رسد.

تولید فرش دست‌باف به 40 هزار مترمربع می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا عابد در آیین افتتاحیه ساختمان و فروشگاه شرکت سهامی فرش ایران در مشهد با بیان این مطلب اظهار داشت: این موضوع یکی از مهمترین اهداف و سیاست‌های شرکت می‌باشد.

وی با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت بخش‌های مختلف برای توسعه صنعت فرش دست‌باف بهره گرفت، افزود: در همین راستا حرکت‌هایی از سوی شرکت سهامی فرش ایران در اقصیٰ نقاط کشور صورت پذیرفته است.

مدیرعامل شرکت سهامی فرش ایران ابراز داشت: هم‌چنین باید از ظرفیت‌های بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی برای حمایت و توسعه کمی و کیفی صنعت فرش دست‌باف به بهترین شکل ممکن بهره جست.

وی با اشاره به وجود 24 شعبه فعال در زمینه فروش فرش دست‌باف توسط این شرکت در سراسر نقاط ایران تصریح کرد: هم‌چنین این شعبات از طریق یک کارخانه بسیار مدرن تولید فرش با استفاده از بهترین نوع مواد تأمین می‌شوند.

عابد در ‌ارتباط‌ با اقدامات حمایتی از تولید کنندگان فرش دست‌باف در کشور اعلام کرد: ارائه بیمه قالی‌بافان، پرداخت تسهیلات برای حمایت از فعالان صنعت فرش و هم‌چنین پرداخت تسهیلات ویژه برای کارمندان و فروش‌های ویژه فرش دست‌باف از جمله حمایت‌های این شرکت است.

وی بیان داشت: با توجه به توان و استعداد خاص استان خراسان‌رضوی در تولید فرش دست‌باف مسئولان این استان باید برای توسعه کمی و کیفی صنعت فرش همراهی بیشتری داشته باشند.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی فرش ایران متذکر شد: هم‌چنین باید با حمایت از فعالان این صنعت اقدامات اساسی را برای بهبود فرش ایرانی انجام داد.

وی به قراردادهای تجاری با سایر کشورها برای تولید فرش دست‌باف اشاره کرد و افزود: در همین راستا قرارداد با کشورهای عربی برای تولید فرش‌های بزرگ 6 و 5 هزار مترمربعی توسط بافندگان استان خراسان‌رضوی انجام شده است.

عابد از برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در سطوح ملی و استانی خبر داد و گفت: حمایت و کمک به توسعه بهینه صنعت فرش کشور و هم‌چنین فعالان این عرصه از ملزومات کار است.

انتهای پیام/ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول