اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

حضور حداکثری در انتخابات نمایش حلقه وصل مردم به نظام است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: حضور حداکثری در انتخابات نمایشی از حلقه وصل مردم به نظام است.

حضور حداکثری در انتخابات نمایش حلقه وصل مردم به نظام است

سردار عبدالرضا آزادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با تأکید بر اینکه حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دوازدهم اسفندماه مجلس نهم کشور را بیمه می‌کند، اظهار کرد: حضور پرشور در انتخابات نماد آگاهی، بصیرت و مشارکت مردم در سرنوشت خود است.

وی عنوان کرد: در حقیقت حضور حداکثری نمایشی از حلقه وصل مردم به نظام است و میزان دلدادگی و دلبستگی مردم را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه نشان می‌دهد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه مشارکت کیفی و حداکثری مردم در انتخابات مجلس باعث بیمه شدن انقلاب اسلامی نیز خواهد شد، تأکید کرد: این مشارکت علاوه بر اینکه مستکبران، فتنه‌گران و منحرفان را مأیوس می‌کند، امیدواری مردم مسلمان بیدار شده کشورهای منطقه را نیز در پی دارد.

وی ادامه داد: مردم کشورهایی که در آنها موج بیداری اسلامی شکل گرفته است با مشاهده حضور پرشور ملت ایران در انتخابات مجلس نهم در حقیقت جمهوری اسلامی را در یک قله رفیعی احساس می‌کنند که می‌تواند پشتوانه آنها برای اسلام‌خواهی، پیاده‌سازی نظام اسلامی در کشورشان و حمایت از جریان بیداری اسلامی باشد.

سردار آزادی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه کاندیداها باید مواضع و برنامه‌های خود را به صورت شفاف بیان کنند، گفت: نامزدهای انتخاباتی مجلس نهم باید دیدگاه‌های خود را راجع به مجلس آینده، نقش مجلس در پیشرفت و توسعه کشور و عدالت بیان کرده و نقشی که مجلس می‌تواند در خدمت به مردم داشته باشد را مشخص کنند.

وی متذکر شد: کاندیداها باید از تخریب دیگران به جد خودداری کنند چرا که این امر به برگزاری یک انتخابات سالم و شکل‌گیری مجلس سالم، صالح و قوی نیز کمک می‌کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پایان سخنانش با بیان اینکه مردم استان همدان مردم امتحان پس‌داده‌ای هستند و همواره سرفراز بودند، ابراز کرد: ما امیدوار هستیم مردم متدین، انقلابی و ولایتمدار همدان با شرکت پرشور و حداکثری در انتخابات مجلس نهم شایستگی خود را بار دیگر به نمایش بگذارند و بر این اساس در این رقابت ملی، دینی و انقلابی همدان بتواند جزو استان‌های برتر کشور باشد.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول