اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف سیستان‌ و بلوچستان:

دعوت مردم برای حضور در انتخابات جلوه‌ای از امر به معروف است

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان‌ و بلوچستان گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر وظیفه هر شهروندی است و در این زمینه مسئولیت ادارات و همچنین کارمندان به عنوان قشر تحصیل‌کردهٔ جامعه سنگین‌تر است.

دعوت مردم برای حضور در انتخابات جلوه‌ای از امر به معروف است

به گزارش خبرگزاری فارس از زهک، حبیب لک‌زایی صبح امروز در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان زهک اظهار داشت: احیای امر به معروف و نهی از منکر وظیفه هر شهروندی است و در این زمینه مسئولیت ادارات و همچنین کارمندان به عنوان قشر تحصیل‌کرده جامعه سنگین‌تر است.

وی افزود: در قرآن بارها بحث امر به معروف و نهی از منکر آورده شده و دعوت به خیر را وظیفه هر انسانی بر شمرده و در صورتی که کسی از این دستور و فرمان الهی تبعیت نکند در واقع نه تنها به ریسمان الهی چنگ نزده بلکه لحظه به لحظه از انسانیت فاصله گرفته است.

لک‌زایی بیان کرد: ادارات باید با بسترسازی مناسب شرایط را برای احیای این دو فریضهٔ الهی فراهم کنند .

وی در ادامه از تلاش‌های صدا و سیما برای احیای این فرایض قدردانی کرد و افزود: احیای این دو فریضه در بحث رسانه، تبلیغات، آموزش و پژوهش باید پیگیری شود که در این زمینه رسانه به ویژه صدا و سیمای ملی در احیای امر به معروف و نهی از منکر نقشی بی‌بدیل داشته و باید از تلاش‌های مسئولان صدا و سیما در این زمینه قدردانی شود.

لک‌زایی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: دعوت مردم برای حضور گسترده در انتخابات مصداقی از امر به معروف است چرا که با حضور گسترده مردم بار دیگر توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب نقش بر آب خواهد شد.

احمد دهمرده فرماندار زهک نیز در این جلسه با قدردانی از تلاش‌های انجام شده برای احیای این فرایض خطاب به مسئولان شهرستان گفت: برگزاری انتخابات باید به نحوی باشد که حتی اگر فردی به خاطر داشتن مشکلی یا بیماری نتوانست در پای صندوق‌های اخذ رأی حضور یابد شرایط به نحوی فراهم شود که صندوق اخذ رأی را در کنار خود ببیند و با آسودگی خاطر رأی خود را به صندوق بیندازد.

وی برگزاری چنین جلساتی را لازمه تحقق احیای فرایض امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد.

انتهای پیام/صا20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول