اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهاوند:

نمایندگان اصلح نقش مهمی در حفظ سلامت انقلاب دارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه نهاوند به نقش نمایندگان مجلس در توسعه و پیشرفت کشور اشاره کرد و گفت: انتخاب نمایندگان اصلح حفظ سلامت انقلاب و ارزش‌های دینی آن را به دنبال دارد.

نمایندگان اصلح نقش مهمی در حفظ سلامت انقلاب دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی صبح امروز در جمع کارکنان لشکر 28 پیاده کردستان در سنندج اظهار کرد: نقطه قوت این انقلاب دینی و اسلامی بودن آن است و تا زمانی که مردم و مسئولین در این مسیر و بر اساس این اصول حرکت کنند دشمن در تمام طرح‌هایش شکست خواهد خورد.

وی اتحاد، وحدت مردم و ولایت‌مداری بی‌چون و چرای آنان را از دیگر پشتوانه‌های عظیم این انقلاب الهی دانست و خاطر نشان کرد: بدون شک حفظ وحدت و چنگ زدن به ریسمان الهی این ملت آزاده را در برابر هر نوع تهدیدی بیمه کرده است.

امام جمعه نهاوند تصریح کرد: انقلاب اسلامی به واسطه وجود برنامه‌ریزی‌ هدفمند در همه امور از نادرترین انقلاب‌هاست.

به گفته حجت‌الاسلام مغیثی، انقلاب اسلامی ایران دارای اهداف و چشم‌انداز رو به جلو است و همه ما باید آینده این نظام الهی را به آنچه که مورد نظر امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری است، برسانیم.

وی اضافه کرد: با وجود تهدیدات، تحریم‌ها و دشمنی‌های دشمنان از نقطه آغاز تا به امروز، انقلاب اسلامی هیچ زمانی عقب‌گرد نداشته و همواره حرکت پر شتاب خود را ادامه داده است.

امام جمعه نهاوند در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس و نقش حضور مردم در خنثی‌سازی توطئه‌های و تهدیدات دشمنان، افزود: انتخابات فرصتی برای ظهور و بروز مردم‌سالاری دینی در سایه لیاقت و شایستگی برای خدمت به مردم است.

به گفته مغیثی، تلاش دشمن برای کاهش حضور مردم در انتخابات ناشی از احساس خطر کردن آنان از انقلاب اسلامی است.

وی افزود: دشمن احساس خطر کرده و می‌داند که تاثیر انقلاب اسلامی بر ملت‌های مسلمان دنیا عمیق و جدی است لذا با تمام وجود و توان وارد میدان شده و از هر امکاناتی برای ضربه زدن به نظام استفاده می‌کند.

حجت‌الاسلام مغیثی اضافه کرد: انتخاب نمایندگان اصلح از سوی مردم ضامن حفظ سلامت انقلاب و ارزش‌های دینی آن است.

به گفته وی انتخاب اصلح یک نماینده و تشخیص ولایتمداری، دینداری و همچنین فعالیت‌های سیاسی وی از طریق بررسی و تحقیق صورت می‌گیرد و همه مردم باید با دقت هر چه تمام‌تر در این مسیر گام بردارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بدون شک حضور گسترده مردم در حماسه ملی و سرنوشت‌ساز انتخابات پیش‌ رو توطئه‌های جنگ روانی دشمنان را خنثی و اقتدار و عظمت بیش از پیش انقلاب را تضمین می‌کند.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول