اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بم خبر داد

دستگیری 2 قاتل در بم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: با پیگیری‌های ماموران ناجا قاتلان 2 جوان بمی به دام افتادند.

دستگیری 2 قاتل در بم

عباس ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بم اظهار داشت: قاتلان دو جوان بمی با انجام اقدامات اطلاعاتی و همکاری مردم در چنگال قانون گرفتار شدند.

وی بیان داشت: پس از اطلاع پلیس از وقوع حادثه کشته شدن دو جوان بمی دستگیری متهمان در این رابطه با استفاده از اطلاعات مردمی آغاز شد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: با تلاش مأموران پلیس آگاهی بم و حضور نیروهای خبره پلیس آگاهی استان در زمان برگزاری رزمایش عاشورای 90، قاتلان دو جوان بمی دستگیر شدند.

وی در مورد اعترافات این دو جوان دستگیر شده گفت: قاتلان دو مقتول به بهانه رفع خستگی و شاد بودن اقدام به مصرف مشروبات الکلی می‌کنند و پس از چند دقیقه شوخی کردن، شادی آن‌ها منجر به درگیری می‌شود.

فرمانده انتظامی بم تصریح کرد: در حین درگیری دو جوان، قاتلان با وارد کردن ضربه‌های مهیب به دو مقتول موجب جان باختن هر دو آنها می‌شوند.

وی اذعان داشت: این دو قاتل دستگیر شده در صحبت‌هایشان این نکته را چندین بار تکرار کرده‌اند که هیچ زمانی فکر نمی‌کردیم که صمیمی‌ترین دوستان خود را با دستان خودمان از بین ببریم.

انتهای پیام/خ۳۰/چ3000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول