اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و ترابری کهگیلویه و بویراحمد

احداث زیباراه کوه‌گل شهر توریستی سی‌سخت تصویب شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری کهگیلویه و بویراحمد از تصویب احداث زیباراه کوه‌گل شهر توریستی سی‌سخت خبر داد.

احداث زیباراه کوه‌گل شهر توریستی سی‌سخت تصویب شد

احمد جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از مطالعه واحداث زیباراه کوه گل در دامنه‌های کوه دنا خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و شروع و تکمیل این محور تفریحی شاهد رونق و توسعه همه جانبه و شناخت هر چه بیشتر از زیبایی‌های استان و شهر توریستی سی‌سخت خواهیم بود.

احمد جمشیدی گفت: با احداث این محور طول مسافت شهر توریستی سی‌سخت به کوه گل با آرامش و امنیت بالا با چشم‌انداز خدادادی با زمان سفر 20 دقیقه‌ای آماده پذیرش از مسافران و جذب توریست‌های خارجی خواهد بود. 

 

وی اعتبار در نظر گرفته شده این محور را 5 میلیارد ریال اعلام و اظهار داشت: با توجه به ظرفیت بالای پذیرش صنعت توریسم در شهرستان دنا و پتانسیل‌های خدادادی در موضوعات کشاورزی، باغداری، شیلات، تولید و صادرات آب معدنی، احداث این محور تفریحی باعث جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی خواهد شد.

 

جمشیدی افزود: در طراحی این محور هشت کیلومتری که به صورت بزرگراه ساخته می‌شود، همه پیش‌بینی‌ها از جمله حفظ محیط زیست و منابع طبیعی، روشنایی معابر پیاده‌روی و طرح رفوژ وسط این زیبا راه، درختکاری، پارکینگ‌های زیرزمینی و روشنایی کل مسیر به طول 8 کیلومتر انجام خواهد شد.

 

این مسئول تصریح کرد: تصویب این محور از مصوبات سفر استاندار است و برای عملیاتی شدن این محور خواستار اعتبارات کافی از محل اعتبارات سازمان میراث فرهنگی و گردشگری هستیم.

 

مدیرکل راه و ترابری استان کهگیلویه و بویراحمد خدمات دولت در زمینه راه‌سازی در این استان را نقطه‌ای درخشان در کارنامه خدمات‌رسانی نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت:‌ زحمات زیادی از سوی مسئولان و خدمت‌گزاران این استان برای شکستن بن‌بست کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته و اکنون طعم ثمره شیرین آن را مردم شریف استان می‌چشند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول