اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان خبر داد

احداث 300 کتابخانه توسط بسیج در گیلان

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان از احداث 300 کتابخانه و سالن ورزشی تا پایان برنامه پنجم توسعه اقتصادی کشور توسط بسیج در این استان خبر داد.

احداث 300 کتابخانه توسط بسیج در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت مهدی سعادتی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تقویت و پشتیبانی بسیج گیلان به ارسال صورت‌جلسه‌های شهرستان‌های رشت، شفت، صومعه‌سرا، تالش و آستانه اشرفیه به این ستاد اشاره کرد و اظهار داشت: تمام مجموعه‌ها در نظام اسلامی خود را عضو بسیج می‌دانند.

وی با بیان اینکه 19 دستگاه تاکنون گزارش‌های تشکیل ستاد تقویت و پشتیبانی بسیج گیلان را ارسال کرده‌اند افزود: قرار گرفتن در کسوت بسیجی اعتقاد تمام مدیران است.

سعادتی بر ایجاد بسیج ده‌ها میلیون نفری تاکید کرد و گفت: این امر با همکاری سپاه و دولت در برنامه پنجم توسعه و همچنین چشم‌انداز بیست ساله کشور محقق می‌شود.

استاندار گیلان خواستار تشکیل کمیته نظارت و بازرسی ستاد تقویت و پشتیبانی بسیج توسط آموزش و پرورش در استان شد و تصریح کرد: بسیجی بودن و اصولگرایی باید در ذات مدیران اصولگرای دولت احمدی‌نژاد باشد و فعالیت‌ها به صورت عملیاتی انجام شود.

وی ریشه‌کن کردن تخلف‌ها و منکرها در اداره‌ها را از ویژگی‌های مدیران برشمرد و خاطر نشان کرد: مدیران باید سهم تعیین شده راهیان‌نور دستگاه‌ها را محقق کنند.

سعادتی با تاکید بر مشخص شدن سهم دستگاه‌های اجرایی در تحقق بسیج ده‌ها میلیون نفری ابراز داشت: سهم دستگاه‌ها باید به صورت استانی و شهرستانی در سال 91 تعریف شود.

استاندار گیلان به استفاده از توانمندی بخش خصوصی، اصناف و ... در تقویت بسیج اشاره کرد و اذعان داشت: 300 کتابخانه و سالن ورزشی تا پایان برنامه پنجم توسعه اقتصادی کشور توسط بسیج در گیلان احداث می‌شود.

وی احداث کنگره شهدای گیلان را از جمله وظایف بسیج نامید و یادآور شد: دو اردوگاه در منطقه چمخاله لنگرود و در مقر شهید حبیب‌اللهی اهواز در دستور کار بسیج گیلان قرار دارد.

سعادتی احداث اردوگاه راهیان‌نور شهید بیگلو در اهواز را ویژه خواند و اذعان داشت: ساخت این اردوگاه در اولویت قرار دارد و بخشی از آن تا پایان سال جاری به نتیجه می‌رسد.

مسئول کمیته اشتغال و سازندگی ستاد تقویت و پشتیبانی بسیج گیلان نیز در این جلسه گفت: بسیج در دوران دفاع مقدس و زمان بحران به حاکمیت کمک کرده است.

خسرو صادقی اولویت نخست دولت را اشتغال نامید و افزود: اعتقاد داریم بسیج در این زمینه می‌تواند اثرگذار باشد.

وی از تهیه برنامه مدون تقویت و پشتیبانی بسیج برای تمام دستگاه‌های گیلان خبر داد و تصریح کرد: سال آینده این برنامه اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/خ۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول