اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

کارنامه قم در بخش مسکن درخشان است

خبرگزاری فارس: استاندار قم با اشاره به پیشرفت‌های این استان در بخش مسکن مهر، کارنامه قم را در بخش مسکن درخشان توصیف کرد.

کارنامه قم در بخش مسکن درخشان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین موسی‌پور در دیدار معاون وزیر راه و شهرسازی کارنامه استان در بخش مسکن را کارنامه‌ای موفق و درخشان ارزیابی کرد و گفت: استان قم طی دو سال گذشته، با همت و تلاش مجموعه دستگاه‌های ذی‌ربط، موفق به کسب رتبه برتر کشوری در زمینه اجرای پروژه‌های مسکن مهر شده است.

وی با تاکید بر ضرورت تحرک، پویایی و تلاش بیشتر در بخش راه استان، به موقعیت استراتژیک قم در بخش حمل و نقل جاده‌ای و ریلی کشور اشاره کرد و افزود: نقش و اهمیت محورهای مواصلاتی استان قم به عنوان شریان‌های مهم و حیاتی کشور، لزوم نگاه و توجه جدی به امور توسعه این بخش و اجرای برنامه‌های اساسی در آن را مهم و ضروری کرده است.

استاندار قم با اشاره به اهمیت تامین به موقع اعتبار و سرعت دادن به روند اجرای طرح‌ها و برنامه‌های هدف در بخش راه استان، از پروژه راه قم- جعفریه، دو بانده شدن محورهای قم- گرمسار و جاده قدیم قم- تهران و همچنین ساخت آزاد راه قم- اراک به عنوان مهم‌ترین طرح‌های نیازمند پیگیری و توجه جدی یاد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور با بیان اینکه برنامه‌ها و تصمیمات خوبی برای توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل استان اتخاذ شده است، اظهار امیدواری کرد که با نگاه و حمایت ویژه مسئولان وزارت راه و شهرسازی این تصمیمات و برنامه‌ها هر چه سریع‌تر عملیاتی و اجرایی شوند.

در این دیدار علیرضا محفوظی معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به حساسیت و جایگاه مهم قم در بحث شبکه حمل و نقل جاده‌ای کشور، برای کمک به توسعه جدی و رفع مشکلات این بخش اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول