اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صفایی‌بوشهری:

نیازمند مجلسی در تراز انقلاب هستیم

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر گفت: نیازمند مجلسی در تراز انقلاب اسلامی یعنی مجلسی کارآمد در عرصه قانون‌گذاری، ولایتمدار و اسلامی هستیم.

نیازمند مجلسی در تراز انقلاب هستیم

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: این مجلس باید مردم‎دار، دشمن‌شناس، دشمن‌ستیز و در خدمت رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی باشد.

وی افزود: نمایندگانی برای حضور در این مجلس انتخاب می‌شوند که خود را برای انقلاب و مجلسی ولایی بخواهند نه اینکه خدایی ناکرده مجلس را برای خود و برای ثروت و قدرت بخواهند.

صفایی بوشهری تصریح کرد: انتخاب مجلس یکی از مهم‌ترین انتخابات در عرصه حضور و مشارکت مردم در تشکیل ساختار هرم سیاسی و قانون‎گذاری نظام و یکی از ارکان مهم نظام است.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: مجلس شورای اسلامی عصاره فضائل یک ملت است و حضور حداکثری، با بصیرت کافی زمینه‌ساز تشکیل مجلسی قوی و کارآمد است.

وی اضافه کرد: حضور حداکثری با بصیرت موجب پیشرفت انقلاب اسلامی و ناامیدی دشمنان می‎شود.

صفایی بوشهری خطاب به کاندیداها گفت: مراعات تقوا و اخلاق انتخاباتی فضایی پر از امنیت و آرامش سیاسی ایجاد می‎کند و در این فضای آرام و امن است که مردم می‎توانند افرادی را که تراز نمایندگی دارند انتخاب کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر یادآور شد: تقوا و اخلاق انتخاباتی یعنی ارائه واقعی توانمندی‎ها توسط کاندیدها و پرهیز از ایجاد بحران و تخریب دیگر کاندیداها و باید اخلاق و تقوا را سرلوحه فعالیت‎های خود قرار دهند.

وی بیان کرد: کاندیداها، ستادها و هواداران آنان فضایی ترسیم کنند که زمینه فعالیت سالم و مناسب برای دیگر کاندیداها فراهم باشد و این امر از اهمیت زیادی در فضای انتخاباتی و سیاسی برخوردار است.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: شیوه تبلیغ هر کاندیدا نشان از شخصیت سیاسی، اخلاقی و تقوای او دارد و حیف است انسان برای حضور در مجلس شخصیت، تقوا و اخلاق اسلامی خود را خدشه‎دار کند.

صفایی بوشهری با تاکید بر حضوری حداکثری مردم در انتخابات با رعایت تقوای اخلاقی گفت: با فضای سالم و اخلاقی که در استان بوشهر حاکم است انتظار برگزاری انتخاباتی پرشور، آگاهانه که ناامیدی دشمنان را به همراه دارد، داریم.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول