اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

12 اسفند آیینه تجلی دوباره عظمت ایرانیان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوثر گفت: 12 اسفند یوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آیینه تمام نمای تجلی عظمت و شوکت ایرانیان است.

12 اسفند آیینه تجلی دوباره عظمت ایرانیان است

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سعدالله رئیس‌ساداتی عصر امروز در نشست با مجریان و عوامل انتخاباتی در شهر گیوی اظهار داشت: ملت ایران در حالی 12 اسفند امسال در پای صندوق رأی حاضر می‌شوند که اردوگاه استکباری در عصبانیت و خشم و غضب واقعی از اراده ملت ایران تمام داشته‌ها و اندوخته‌های خود را بر باد رفته می‌بیند و حاضر نیست به شکست خود در برابر ملت ایران اعتراف کند.

وی همه تحریم‌ها و تهدیدهای اخیر را یک نوع فرافکنی و ایجاد جو روانی ناسالم در آستانه انتخابات برشمرد و تصریح کرد: دشمنان این انقلاب در حالی که سنگین‌ترین ضربه را از حضور با صلابت ملت خوردند در وانفسای خود چنگ به هر سو می‌اندازند تا شاید راه فراری برای خود پیدا کنند اما چنبره قدرت ملت ایران و ملت‌های آزادیخواه نفس آنها را بریده است.

رئیس‌ساداتی در ادامه خاطرنشان کرد: ما در حالی با تمام توان و تمهید مقدمات صحنه حضور گسترده ملت را در انتخابات مجلس نهم فراهم می‌آوریم که دشمنان اهریمنی این نظام و کشور هرگز دست از توطئه برنداشته و روز به روز سعی می‌کنند بر شدت خشم و غضب خود بیفزایند.

این مسئول اضافه کرد: بعد از حضور آگاهانه و پرصلابت ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان این نظام جرأت و جسارت خود را به جایی رساندند که حضور میلیونی ملت ایران را چندین صد نفری اظهار می‌کنند در حالی که به ابهت انقلاب اسلامی در خفا و آشکار اذعان دارند.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: مردم ایران همچون 30 انتخابات گذشته در روز 12 اسفند شاکله نظام کفر را به هم می‌پیچند و به آنها اجازه نمی‌دهند علیه ملت ایران خیانتی را روا بدارند.

به گزارش فارس، فرماندار کوثر افزایش اعتبار جهانی ایرانیان را با مشارکت حداکثری در انتخابات میسر و قابل تحقق دانست و گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات وجهه انقلاب اسلامی را با صلابت‌تر از هر زمان دیگر می‌کند.

رئیس‌ساداتی در ادامه سخنان خود افزود: در یک صف‌آرایی عجیب حق و باطل کشورمان ایران به حامی کشورهای حق‌طلب دنیا تبدیل شده و الگویی که این کشور ارایه داده اسباب ساقط شدن نظام دیکتاتور روزگار آمریکا و رژیم صهیونیستی را فراهم آورده است.

وی شرکت همگانی و گسترده در انتخابات را یک فریضه انقلابی، سیاسی و اجتماعی دانست و تصریح کرد: به دلیل آن که مجلس در رأس امور است و در این نهاد تمام مصالح کشور مورد رصد و بررسی قرار می‌گیرد، ضرورت دارد با انتخاب اصلح‌ترین افراد، شایسته‌ترین نمایندگان راهی خانه ملت شوند.

رئیس‌ساداتی در پایان از دایر شدن 67 شعبه اخذ رأی در شهرستان کوثر خبر داد و خاطر نشان کرد: مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات با شکوه 12 اسفند در این شهرستان انجام شده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول