اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملارد:

12 اسفند حماسه‌ای دیگر از حضور مردم است

خبرگزاری فارس: فرماندار ملارد گفت: 12 اسفند حماسه‌ای دیگر از حضور مردم است.

12 اسفند حماسه‌ای دیگر از حضور مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، ناصر بورد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 12 اسفند روز خلق حماسه‌ای دیگر از ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی است که با اقتدار و صلابت در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند.

وی ادامه داد: امروز دشمنان در تلاشند تا حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را کمرنگ کنند لذا با برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده وارد میدان شده‌اند تا اهداف پلید خود را عملی کنند.

این مسئول تأکید کرد: البته توطئه‌ها و نیرنگ‌های دشمنان این نظام برای ضربه زدن به کشور تازگی ندارد و مردم با این برنامه‌ها آشنایی کامل دارند لذا مردم اکنون عکس‌العملی در برابر این توطئه‌های آنان نشان نخواهند داد.

بورد تصریح کرد: اما در روز 12 اسفند مردم با حضور پرشور و پررنگ خود در انتخابات مشتی محکم بر دهان یاوه‌‌گویان زده و با خلق حماسه‌ای بزرگ دشمنان را مانند همیشه سرشکسته و نابود خواهند کرد.

وی افزود: دشمن از این همه شکست خسته نشده است، بعد از گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز بر علیه ایران توطئه چینی کرده و در ابتدا خود را پیروز میدان می‌داند.

فرماندار ملارد خاطرنشان کرد: اقتدار،‌ ولایت‌مداری، عشق و علاقه به آرمان‌های نظام و همچنین پاسداشت خون شهیدان سبب شده است تا مردم ایران اسلامی بتوانند در برابر توطئه‌های شوم دشمنان ایستادگی کنند و همیشه پیروز باشند.

بورد گفت: امروز دشمن با پیوستن به حیله‌ای دیگر در نظر دارد تا ملت ایران را با مشکل مواجه کند.

وی افزود: در این راستا با تحریم و تهدید و زور می‌خواهد به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

فرماندار ملارد اظهار داشت: اما باید به دشمنان گفت که این نقشه‌ها نیز هیچ تأثیری در ذهن مردم ایران نخواهد داشت بلکه سبب خواهد شد تا مردم  مقتدرتر از گذشته بر حفظ آرمان‌های نظام و انقلاب تأکید داشته باشند.

وی در پایان از مردم و قشرهای مختلف خواست تا با حضور پرشور خود در نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی دشمنان را مأیوس کنند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول