اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

گاز رسانی به 246 روستا در زنجان تا 2سال آینده

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: گاز رسانی به 246 روستای استان زنجان از مصوبات دور سوم سفر ریاست جمهوری محسوب می‌شود، که طی سال‌های 91 و 92 عملیاتی می‌شود.

گاز رسانی به 246 روستا در زنجان تا 2سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد امروز در سیزدهمین جلسه ستاد عمران روستایی اظهار داشت: علاوه بر روستاهای مورد نظر، اگر خطوط انتقال گاز به روستاهای دیگر نیز نزدیک باشد، گاز رسانی به آن روستاها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اعتبارات مورد نیاز به منظور اجرای طرح گاز رسانی به روستاهای استان زنجان 40 میلیارد تومان برآورد شده است، خاطر نشان کرد: تا پایان سال جاری 20 میلیارد تومان از این اعتبارات توسط بانک ملی به صورت تسهیلات پرداخت می‌شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی به منظور جذب اعتبارات سال 90 باید تلاش کنند، اضافه کرد: پیگیری اعتبارات مالی ملی از موضوعات مهمی است که باید جدی گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی منابع استانی را در اجرای پروژه‌ها هزینه کرده‌اند و هنوز اعتبارات ملی را جذب نکرده‌اند، ادامه داد: دستگاه‌ها باید این خلاء را پر کنند.

رئوفی‌نژاد با تاکید بر اینکه تا پایان سال مالی (31 تیر ماه سال 91) باید همه دستگاه‌ها اعتبارات خود را جذب کنند، گفت: طی سال گذشته تعدادی از دستگاه‌ها نتوانسته‌اند اعتبارات خود را جذب کنند.

وی با اشاره به طرح‌ها و پروژه‌های اجرایی توسط اداره کل بنیاد مسکن در روستاهای استان زنجان اشاره کرد و افزود: 10 میلیارد تومان از اعتبارات مورد نیاز برای این طرح‌ها از طریق اعتبارات استانی تامین شده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه در حال حاضر مجموع اعتبارات بنیاد مسکن به منظور اجرای طرح‌های روستایی 13 میلیارد تومان است، تصریح کرد: بیش از 3 میلیارد تومان از این مبلغ از طریق اعتبارات متفرقه کسب شده است.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول