اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محقق و پژوهشگر:

جریان تحریف‌گرا در ادیان را باید پیدا کرد‌

خبرگزاری فارس: محقق و پژوهشگر عرصه مهدویت گفت: جریان تحریف‌گرا در ادیان را باید شناسایی و دنبال کنیم.

جریان تحریف‌گرا در ادیان را باید پیدا کرد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اکبر رائفی‌پور عصر امروز در همایش شیعه،‌ یهود، ‌آخرالزمان که با حضور طلاب، ‌اساتید و دانشجویان در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد، اظهار داشت:‌ دشمن‌شناسی در بطن جامعه جا‌نیفتاده و بزرگ‌ترین مشکل تشخیص‌ندادن دشمن از دوست است.

باید از جریان بنی‌اسرائیل عبرت بگیریم

رائفی‌پور یاد‌آور شد: ملت ایران و تمام مسلمانان جهان باید از جریانی که برای قوم بنی‌اسرائیل به وجود آمد عبرت بگیرند.

رائفی‌پور اظهار داشت: در جریان عصر نوزایی در اروپا شاخه جدید مسیحیت با نام تجددگرا به وجود آمد که در آن جریان خود فرد یک علم کامل به شمار می‌رفت و از آن زمان به بعد شاهد شاخه‌های جدید در دین‌های متفاوت شدیم.

وی افزود: وهابی‌های شیعه‌کش با عقیده و مذهب خود به میدان می‌آیند چه بسا که در بعضی مواقع از افراد کم‌توان ذهنی و یا ساده نیز برای انفجارها استفاده می‌کنند.

این استاد دانشگاه یاد آور شد: خداوند وعده داده که در روز قیامت برای افرادی که با توجیه گناهی را مرتکب شوند به طور ویژه برخورد می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: عصر نوزایی ساخته غرب و یک نگاه غیر دینی تبدیل شده به یک اشتراک عجیب با نگاه دینی است ضمن اینکه دین ماده‌گرا با حضور یهودی‌ها تبدیل به صهیونیست‌ها شده است.

این فعال صهیونیست پژوه افزود: ما باید با شناخت دشمن از تاریخ آنها عبرت بگیریم و معتقدیم که خداوند برتری قوم بنی اسرائیل را از آن قوم بنی اسماعیل کرد.

 ما فرعون زمان را نمی‌شناسیم

رائفی‌پور خاطر نشان کرد: ما فرعون زمان خود را نمی‌شناسیم ولی جریان صهیونیسم جهانی در بازی فرعون زمان است که قابل تشخیص است.

وی یاد آور شد : دشمن حضرت موسی در قرآن 74 بار،‌ در 27 سوره و در 67 آیه تکرار شده که با کم توجهی افراد موثر در جامعه؛ فرعون در ایران یک شخصیت خوب، ‌پسندیده و دانا معرفی شده است.

رائفی‌پور معاونت اول فرعون را هامان با شش مرتبه تکرار در قرآن نامید و گفت: هامان برای فرعون یک معاونت نظامی بوده به صورتی که تمام سر بریدن کودکان بدون دستور او اجرا نمی‌شده است.

وی در بخشی از صحبت‌های خود گفت: به فرج الله سلحشور که در حال ساخت فیلم سینمایی حضرت موسی است گفتم که معجزات آن حضرت را تحریف نکن چرا که در زمانی که حضرت موسی عصای خود را تبدیل به مار می‌کند، مارهای ساحران دیگر تبدیل به چوب و طناب نمی‌شوند و این باید نمایش داده شود.

غرب به دنبال اثبات تناسخ و حذف معاد از ذهن‌هاست

این استاد دانشگاه گفت: غرب به دنبال اثبات تناسخ است تا با بزرگ جلوه‌دادن این موضوعات پوچ و بی‌ارزش معاد را از ذهن جهان و جهانیان پاک کند.

وی افزود: در دنیا بیش از دو هزار فرقه جدید داریم و در کشور ایران 104 فرقه کوچک و جدید به وجود آمده ضمن اینکه آمار فوق مربوط به یک سال پیش است.

وی اظهار داشت: زمانی که جمعیت ایران 20 میلیون بوده است، انگلیس 70 میلیون نفر جمعیت داشته است که اکنون باید این نسبت جمعیتی را جستجو کرد.

رائفی‌پور ادامه داد: رشد جمعیت شیعه‌ها در ایران 1.4 درصد شده است که خبر از یک خطر امنیتی دارد و در برخی از مناطق کشور رشد برخی از اقلیت‌های کوچک بالای 10 درصد است.

وی گفت: اگر سیستم تهیه غذای هلندی در جهان اجرا شود به کل جمعیت جهان به راحتی توان غذادهی وجود دارد ضمن اینکه اکنون سهم جدید کودکان اروپا ثروت آفریقایی‌ها و سهم کودکان آفریقایی، فقر، نکبت و بدبختی است.

وی هزار میلیارد دلار را هزینه‌های نظامی کل دنیا در یک سال عنوان کرد و گفت: اگر 18 تا 30 روز کاری کل هزینه‌های نظامی دنیا قطع شود ریشه فقر در دنیا خشک می‌شود.

رائفی‌پور اهدای زمین ساختمان سازمان ملل را توسط ژاک فلر یهودی عنوان کرد و گفت: نگاه ایجابی به ادیان هدف اصلی صهیونیسم جهانی است.

وی افزود: آمریکا شهر لاس و گاس را به دلیل داشتن امکانات بالا، زیر ساخت‌های مطمئن و مهره‌های بی‌بدیل شهر گناهکاران نامیده به طوریکه در اختیار گناهکاران قرار گرفته است.

وی از تشکیل یهودیت در قرن هفت میلادی و فعالیت آن با نام بنی‌اسرائیل در زمان فرعون یاد کرد و گفت: آتاتورک پایه‌گذار شهر استانبول یک یهودی مخفی بود و اصلا مسلمان نبوده است بلکه او به دنبال اهداف پلید خود در راستای تشکیل قدرت و افزایش محبوبیت این کار را کرده است، در حالی که اسم اصلی این شهر برگرفته از اسلام است.

آمریکا کارخانه پول‌سازی دارد

رائفی‌پور در اظهار نظری نو و جالب گفت: آمریکا کارخانه چاپ پول ساخته و انتشار بی‌رویه دلار را از اهداف و برنامه‌های کلان خود مد نظر قرار داده است.

وی افزود: این دلارها در کشورهای آفریقایی و جهان سوم خرج می‌شود و در آمریکا استفاده‌ای نمی‌شود تا ارزش دلار در آن کشور حفظ شود ضمن اینکه چین هم وظیفه جمع‌آوری و ذخیره دلارهای جهان را دارد.

رائفی‌پور گفت: ‌با طراحی و اجرای این سناریو ارزش دلار در آمریکا و جهان بالا است و به طرز شگفت‌آوری پایین نمی‌آید.

وی بیان کرد: اگر چین در یک حرکت یک جانبه تمام دلارهای جمع‌آوری شده را در دنیا پخش کند اقتصاد دنیا ورشکسته می‌شود ضمن اینکه اکنون آن دلارها قابلیت سوزانده‌شدن هم ندارد.

این استاد دانشگاه یادآور شد: در گذشته انگلیسی‌ها با دریافت ادویه، ‌زمین، ‌مال، ثروت، طلا و دیگر تجهیزات از هندی‌ها به آنها صدف‌های بی‌ارزش تحویل می‌دادند که با افشاگری رسانه‌ای هندی مشخص شد این صدف‌ها ارزش واقعی ندارد و در سواحل انگلیس به مراتب قابل رویت است.

رائفی‌پور اظهار داشت: امروزه در دنیا رسانه‌های کذاب جهان همان سیستم سامری زمان فرعون هستند به طوری که یهودی‌ها بزرگترین بنگاه‌های خبر پراکنی جهان را در اختیار دارند و روزانه 45 میلیون کلمه خبر در دنیا ایجاد می‌شود.

وی افزود: رابرت مورداک دارای چند صد روزنامه و خبرگزاری در سطح جهان و دیگر ملعون‌های دنیای امروز دارای هزاران راه برای ایجاد مطالب و اخبار کذب و غیر واقعی هستند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول