اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جبالبارز:

مردم برای گزینش اصلح در انتخابات معیارگرا باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه جبالبارز با بیان اینکه مردم در انتخابات باید به دنبال اصلح، احسن و بهترین گزینش باشند، گفت: مردم برای گزینش اصلح، معیارگرا باشند نه قوم‌گرا، زیرا معیارگرایی ضد قوم‌گرایی است.

مردم برای گزینش اصلح در انتخابات معیارگرا باشند

حجت‌الاسلام رضا سالاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه اظهار داشت: حضور مردم در این راهپیمایی لبیک به مقام عظمای ولایت و پاسخ به تهدیدها و تحریم‌های غرب و استکبار جهانی علیه ملت ایران بود.

وی افزود: این حضور نشان‌دهنده آمادگی مردم برای حضور در دور نهم انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند ماه سال جاری است.

سالاری با اشاره به اینکه دستاوردهای انقلاب به رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را نباید فراموش کرد، بیان داشت: مشارکت مستقیم مردم در تعیین سرنوشت خود از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب ایران است.

وی ابراز داشت: این اتفاق از نخستین روزهای انقلاب اسلامی رقم خورده است و در انتخابات سال جاری هم به لطف خداوند تکرار می‌شود.

سالاری خاطرنشان کرد: در مدت این 33 سال پس از انقلاب اسلامی ایران، حدود 29 انتخابات با نقش مستقیم مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار شده است.

امام جمعه جبالبارز گفت: در انتخابات کشور ما گزینش نه میان خوب و بد بلکه میان خوب و خوب‌تر است به این معنی که کسی که به دایره انتخابات راه پیدا می‌کند و به عنوان کاندیدا معرفی می‌شود، معیارهای کلی برای انتخاب شدن را دارد.

سالاری با بیان اینکه مردم در انتخابات باید به دنبال اصلح، احسن و بهترین گزینش باشند، تصریح کرد: مردم در انتخابات وظیفه دارند برای گزینش اصلح، معیارگرا باشند نه قوم‌گرا، زیرا معیارگرایی ضد قوم‌گرایی است.

وی اذعان داشت: در شهرستان جیرفت عده یا گروهی آگاهانه یا جاهلانه به هر دلیلی به ویژه در انتخابات مجلس شورای اسلامی به این مسئله در میان مردم دامن می‌زنند و مردم را از وظیفه اصلی خود دور می‌کنند که این خیانت بزرگی به مردم و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

سالاری با درخواست اینکه مردم و فعالان مسائل سیاسی در انتخابات، مسئله اصلح بودن فرد را مدنظر داشته باشند، عنوان کرد: معیارگرا به این معنی است که نماینده را بر اساس شایستگی‌ها، نه وابستگی‌ها گزینش کند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول