اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون ازدواج آسان فارس خبر داد

برگزاری 1500 مراسم ازدواج آسان در فارس

خبرگزاری فارس: مسئول کانون ازدواج آسان کبوتران ثامن‌الحجج (ع) فارس گفت: از ابتدای تشکیل این کانون در سال 1388 تاکنون اقدام به برگزاری یک‌هزار و 500 مراسم ازدواج برای زوج‌های جوان در استان فارس کرده‌ایم.

برگزاری 1500 مراسم ازدواج آسان در فارس

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حمزه علیزاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هزینه ازدواج جوانان در دو سال گذشته 30 میلیارد ریال بوده، که از سوی اصناف، اتحادیه‌ها و خیران تامین و پرداخت شده است.

علیزاده خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت ازدواج در اسلام، کانون ازدواج آسان استان فارس آمادگی راه‌اندازی 9 کانون در سطح استان فارس با کمک خیران و دستگاه‌های اجرایی را دارد.

وی با اشاره به اینکه کانون ازدواج آسان نیاز به هیچ‌گونه کمک مالی از سوی دستگاه‌های اجرایی نداشته است، افزود: نیاز اصلی کانون ازدواج آسان استان فارس، مشارکت مردمی و کمک‌های معنوی دستگاه‌های اجرایی است.

مسئول کانون ازدواج آسان کبوتران ثامن‌الحج (ع) فارس  تصریح کرد: با تلاش‌های انجام شده در سال جاری بیش از یک تن و نیم شیرینی با هزینه‌ای بالغ بر 90 میلیون ریال برای برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س)  اختصاص داده است.

علیزاده بیان داشت: بر اساس دستورالعمل وزارت کشور برای برگزاری ازدواج مجموعه شفای استان اصفهان وظیفه مشاوره و آگاه‌سازی جوانان را در قبل، حین و بعد از ازدواج و برگزاری مراسم جشن عروسی، تامین جهیزیه با هزینه پایین را دارد و عروس و دامادهایی که قصد برگزار نکردن مراسم جشن را دارند، باید از سوی کانون ازدواج آسان استان فارس، به مشهد مقدس اعزام ‌شوند.

وی اضافه کرد: مهم‌ترین مشکل کانون ازدواج آسان فارس، نبود نظارت کافی از سوی دستگاه‌های اجرایی است.

مسئول کانون ازدواج آسان فارس اظهار داشت: کانون ازدواج برای ترویج سنت حسنه ازدواج اسلامی تمام مراسم جشن عروسی را با 380 هزار تومان شامل لباس عروس، خنچه، کارت دعوت، آتلیه و فیلم‌برداری، مراحل ثبت ازدواج رسمی و اجرای عقد دفتر ازدواج، گل ماشین عروس، تالار پذیرایی، معرفی به آتلیه عکس، شیرینی، آتلیه مشاوره و بسته‌های آموزشی را برگزار می‌کند.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول