اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش شوشتر:

20 آموزشگاه در شوشتر کمپ نوروزی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون اداره آموزش و پرورش شوشتر گفت: در سطح این شهرستان 20 آموزشگاه برای کمپ نورزی و آغاز به کار ستاد اسکان، تجهیز می‌شود.

20 آموزشگاه در شوشتر کمپ نوروزی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، محمدحسن کجباف پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد نوروزی این شهرستان اظهار داشت: برای آغاز به کار ستاد نوروزی شهرستان شوشتر و ستاد اسکان بیش از 20 آموزشگاه در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تجهیزات این آموزشگاه‌ها تأکید کرد: در شرایط کنونی این آموزشگاه‌ها به همه امکانات رفاهی مجهز هستند و در این‌باره هیچ دغدغه‌ای وجود ندارد.

کجباف با اشاره به حساسیت‌های موجود در انتخاب مدارس ستاد نوروزی خاطرنشان کرد: تلاش شده است مدارسی برای عضویت در این ستاد انتخاب شوند که دارای شرایط رفاهی بهتری باشند.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه مدارس در نظر گرفته شده برای معرفی عمومی گردشگران به پایگاه جهانی سازه‌های آبی شوشتر اعلام می‌شود، افزود: قرار است نقشه گردشگری برای مهمانان نوروزی چاپ شود و در این‌باره تلاش می‌شود تا مدارس در نظر گرفته شده برای اسکان مسافران در این نقشه‌ها منظور شود.

کجباف با تأکید بر اینکه برای مسئولان استانی و کشوری که در ایام نوروز به شوشتر سفر می‌کنند نیز مکانی مشخص در نظر گرفته شده است، تأکید کرد: به این منظور دبیرستان شبانه‌روزی بسیج شهرستان شوشتر که دارای امکانات رفاهی بسیار خوبی است به این کار اختصاص یافته است.

وی تأکید کرد: مدارس در نظر گرفته شده برای اسکان مسافران نوروزی در شوشتر به حمام، آشپزخانه، تلویزیون، یخچال و ... مجهز هستند و از این نظر مشکلی وجود ندارد.

سالانه تعداد زیادی گردشگر به ویژه در ایام نوروز از شهر تاریخی شوشتر و آثار باستانی آن دیدن می‌کنند.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول