اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر خبر داد

نصب 400 چادر در کمپ نوروزی شوشتر

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر از نصب 400 تخته چادر در کمپ نوروزی شهرستان شوشتر برای ایام نورزی خبر داد و گفت: در این‌باره در حال رایزنی هستیم.

نصب 400 چادر در کمپ نوروزی شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرش دُر پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد نوروزی شهرستان شوشتر اظهار داشت: برای خدمات‌دهی به مردم در ایام نوروز در سطح شهرستان شوشتر قرار شده است که بیش از 400 تخته چادر در کمپ نوروزی شهرستان شوشتر نصب شود.

وی افزود: در شرایط کنونی محل کمپ نوروزی شهرستان شوشتر نسبت به سال‌های گذشته تغییر کرده و قرار است این کمپ در پارک بعثت شوشتر برپا شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در پارک بعثت شوشتر به دلیل وجود امکانات بسیار خوب خدمات‌دهی و سرویس‌های بهداشتی مجهز مشکلی برای خدمات‌دهی وجود ندارد و به این دلیل این مکان برای برپایی کمپ نوروزی در نظر گرفته شده است.

دُر با تأکید بر اینکه در شرایط کنونی باید هلال‌احمر شهرستان شوشتر درباره تأمین چادر‌های مورد نیاز با شهرداری همکاری کند، خاطرنشان کرد: شهرداری شوشتر چادری برای برپایی این کمپ‌ها ندارد و باید هلال‌احمر شهرستان شوشتر در تأمین این چادر‌ها با شهرداری همکاری کند.

وی تأکید کرد: در شرایط کنونی در روزهای گذشته پنج مجموعه بازی استاندارد پلی‌اتیلن در سطح پارک‌های شهر شوشتر نصب شده تا شرایط برای بازی کودکان در این شهرستان به شرایط استاندارد تغییر کند.

شهردار شوشتر خاطرنشان کرد: برای تغییر چهره شهر شوشتر در ایام نوروز بیش از 230 میلیون ریال گل‌های فصلی خریداری شده است که برای کاشت آنها مشکلات زیادی داریم.

وی افزود: به دلیل وجود احشام سرگردان در سطح شهر شوشتر، پس از کاشت این گل‌ها در ساعات اولیه همگی نابود خواهد شد و در این‌باره باید چاره‌اندیشی شود.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول