اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز

28 پایگاه امداد جاده‌ای در کهگیلویه و بویراحمد خدمت‌رسانی می‌کنند

خبرگزاری فارس: سرپرست مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 28 پایگاه امداد جاده‌ای در این استان آماده خدمت‌رسانی به مردم در ایام نوروز است.

28 پایگاه امداد جاده‌ای در کهگیلویه و بویراحمد خدمت‌رسانی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ضیاء رسولی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد سلامت نوروزی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار داشت: همه هماهنگی‌های لازم برای امدادرسانی و خدمات مرتبط به حوزه سلامت در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شده و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

سرپرست مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: علاوه بر تدارک تجهیز دارو و نیروی لازم در این زمینه، 28 پایگاه جاده‌ای، سه مرکز ارتباطات، یک مرکز فرماندهی و سه اکیپ بازرسی به صورت 24 ساعته آماده انجام وظیفه در مواقع نیاز مسافرین محترم به خدمات بهداشتی و درمانی هستند.

 وی در مورد برنامه‌ربزی‌های اورژانس 115 در ایام پایانی سال و شروع سال جدید گفت: در کنار مشخص شدن پایگاه‌های مرکز فوریت‌ها و حوادث این استان بر روی نقشه به منظور افزایش سرعت دسترسی به محل حادثه، موارد مرتبط با رانندگان، همراه داشتن کیف بهداشتی و درمانی در وسایل نقلیه، تغذیه مناسب مسافرین از مراکز معتبر و دارو‌های ضروری مورد‌نیاز در ایام سفر، در بروشورهایی که به این منظور آماده می‌شود، گنجانیده شده که امید است مورد توجه مردم قرار گیرد.

وی ادامه داد: یک ایستگاه جدید سلامت در شهر پاتاوه کنار مجتمع فرهنگی این شهر، یک ایستگاه در بی‌بی ‌حکیمه شهرستان گچساران به دلیل حضور مسافرین بسیار در این منطقه و یک ایستگاه نیز در محور پرتردد یاسوج-بابامیدان در نظر گرفته شده است که به صورت 24 ساعته و با حضور پزشک و تکنسین در حال خدمت‌رسانی به مسافرین ایام نوروزی هستند.

رییس دفتر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز در این نشست گفت: در ایام منتهی به پایان سال به منظور افزایش نظارت‌ها و ایمنی سلامت، طبق روال سال‌های گذشته، کمیته بهداشت‌ و درمان استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با کشیک‌های نوروزی تشکیل می‌شود که در این زمینه هماهنگی‌های لازم با مراکزی که در راستای اجرای این طرح می‌توانند به بهبود خدمت‌رسانی حوزه سلامت کمک کنند، به عمل می‌آید.

سید رشید غفاری در این رابطه افزود: تمام نکات لازم برای افزایش رفاه مسافرین در طول مسافرت‌های ایام نوروز و آگاهی از برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در یک بروشور واحد جمع‌‌آوری خواهد شد و از سوی پایگاه‌های سراسر این استان در اختیار هم استانی‌ها، مسافرین و گردشگران قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار فارس از یاسوج، در این نشست مقرر شد همه همکاران مرتبط با حوزه سلامت ‌و درمان کشور، دانشگاه علوم‌ پزشکی یاسوج را در اجرای این طرح یاری کرده تا از بروز نقایص احتمالی در امر سلامت و درمان هم‌میهنان عزیز جلوگیری شود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول