اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با دهه فجر

پایگاه امداد جاده‌ای خوسف افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی از افتتاح پایگاه امداد جاده‌ای خوسف هم‌زمان با دهه فجر خبر داد.

پایگاه امداد جاده‌ای خوسف افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرحیم شهریاری صبح امروز در جمع مسئولان ستاد دهه فجر استان خراسان‌جنوبی اظهار داشت: پایگاه داوطلبان شهرستان فردوس نیز همزمان با ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از اختصاص اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 800 میلیون ریال برای اجرای طرح‌های عمرانی امدادی در دهه فجر سال‌جاری خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی عملیات اجرایی ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در شهر شوسف، مجتمع انبارهای امدادی در نهبندان و سوله امدادی نیمبلوک قاینات را نیز از دیگر طرح‌های امدادی در دهه فجر سال جاری عنوان کرد.

*تخفیف 20 درصدی خدمات فیزیوتراپی

شهریاری از تخفیف 20 درصدی خدمات فیزیوتراپی در شهرستان بیرجند به بیماران از 12 تا 22 بهمن‌ماه خبر داد.

وی ادامه داد: هم‌چنین طرح معاینات بهداشتی کودکان و اهالی چند روستای محروم در شهرستان‌های قاینات، بشرویه و نهبندان نیز با حضور یک تیم اعزامی متشکل از یک امدادگر و پرستار برای ویزیت رایگان کودکان و دانش‌آموزان به مدارس مناطق محروم اجرا می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی ارائه خدمات و استفاده از امکانات مجتمع آب‌رسانی هلال‌احمر در آبگرم معدنی فردوس با 30 درصد تخفیف را نیز از برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر استان در دهه مبارک فجر برشمرد.

*برگزاری همایش 2500 نفری فجرآفرینان هلال‌احمر

شهریاری از برگزاری همایش 2 هزار و 500 نفری با عنوان فجرآفرینان هلال‌احمر نیز در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

وی یادآور شد: برگزاری مسابقه بزرگ قرآنی، غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده‌های شاهد، حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه، برگزاری مسابقه نقاشی ویژه دانش‌آموزان و غنچه‌های هلال‌احمر در شهرستان‌های فردوس و نهبندان و اهدای خون نیز از دیگر برنامه‌های دهه فجر در جمعیت هلال‌احمر استان است.

*بنیان هلال‌احمر در تحکیم صلح و دوستی نهاده شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با بیان اینکه بنیان هلال‌احمر در تحکیم صلح و دوستی و تشکیل آلام بشری نهاده شده، گفت: در این راستا این جمعیت می‌تواند کمک‌های موثری به اقشار محروم، نیازمند و ناتوانان جامعه ایفا کند.

شهریاری گفت: اغلب مردم نقش هلال‌احمر را تنها در حوادث طبیعی هم‌چون سیل و زلزله می‌دانند در حالی که اهداف و اصول این سازمان مردم‌نهاد فراتر از مرزهای جغرافیایی و در هرگونه موضوع بشردوستانه قابل درک و رؤیت است.

*هلال‌احمر حلقه اتصال توان توانمندان با نیاز نیازمند است

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی، هلال‌احمر را حلقه اتصال توان توانمند با نیاز نیازمند دانست و ادامه داد: هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران امروز با هفت اصل آسمانی خود جزو پنج جمعیت ملی برتر دنیا است که این نشان از درایت، توانمندی و حس نوع‌دوستی اعضای داوطلب و امدادگر این نهاد را دارد.

شهریاری با اشاره به فعالیت 311 کانون دانش‌آموزی هلال‌احمر در خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: فعالیت ترویج فرهنگ نوع‌دوستی رسالت اصلی این کانون‌ها است.

انتهای پیام/ح10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول