اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

صداقت بزرگ‌ترین سرمایه منتخبان مردم است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: صداقت بزرگ‌ترین سرمایه منتخبان مردم است که می‌توانند از آن همه جانبه بهره‌برداری کنند.

صداقت بزرگ‌ترین سرمایه منتخبان مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قاسم محمدی پیش از ظهر امروز در نشست با جمعی از دانشجویان و جوانان در اردبیل اظهار داشت: اعتماد و اتکا به جوانان خلاق و نوآور امروز انقلاب اسلامی ایران را به مرز خود‌باوری واقعی رسانده است و اساس یک تحول جدی و تاثیر‌گذار را مهیا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در تحولات پیچیده و خلق تکنولوژی‌های متعدد امروزی شهادت بزرگان علمی این سرزمین نظیر احمدی‌روشن و رضایی‌نژاد و ده‌ها مجاهد مسیر علمی و مبارزه با کفر ندای آزادیخواهی و اقتدار این ملت را بلند کرده و سبب شده تا قهرمانان این سرزمین خود نشانه‌هایی از شجاعت، استقامت، جوانمردی، تولید علم و برتری در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف باشند.

این استاد دانشگاه بیان داشت: در سایه همین پیشرفت‌ها بیداری اسلامی و رنسانس واقعی در عرصه علمی ایران شکل گرفته و شاهد فروپاشی خانه‌های عنکبوتی مفسدان و جاهلان روزگار هستیم.

محمدی به اراده آهنین ملت ایران به ویژه جوانان برای فرو ریختن تفکرات بسته ناسیونالیستی را یادآور شد و افزود: اخلاص، شجاعت و ایستادگی در برابر ترفندهای نظام‌های بیگانه سرمایه عظیم منابع انسانی این سرزمین است که در یک چشم‌انداز رو به پیشرفت شاهد حرکت‌های افتخار‌آفرین و برجسته هستیم.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل نسل جوان را غیرتمند و تشنه معارف اسلامی و علوم و فناوری‌های روز و اخلاق‌مدارانه توصیف کرد و گفت: در سرزمین بو‌علی‌سینا‌ها و فارابی‌ها امروز جوانان با میانگین سنی 25 سال در عرصه تولید علم و پیشرفت‌های انرژی هسته‌ای آبرومندانه در صحنه حاضر شده و مدال افتخار را برای این سرزمین به ارمغان آورده‌اند.

این نماینده مجلس تجلیل واقعی را از اعتقاد راسخ جوانان و نخبگان و صاحبان قلم، اندیشه، خرد و عقلانیت یک تجلیل واقعی برشمرد و یادآور شد: اندیشه پاک اسلامی ـ ولایی به توسعه عدالت، خدمتگزاری شایسته و مبارزه با فساد و تباهی منجر شده و آنهایی که به فکر سوء استفاده و جعل مدارک و اسناد هستند در دام اندیشه پاک این جوانان گرفتار شده‌اند.

محمدی با اشاره به اینکه حرکت امروز ملت ایران در مسیر عدالت‌خواهی و استقامت است، اضافه کرد: در آسمان آبی عشق و مهر‌ورزی ملت ایران با تکیه بر قدرت لایزال خداوندی کابوس استکبار‌ هراسی را به کنار گذاشتند و در یک جهت وارونه شاهد حرکت‌های کابوس‌بار جوانان ایرانی در به لرزش واداشتن نظام کفر هستیم.

وی ادامه داد: آنهایی که امروز با جعل هویت و اسناد غیر‌منطقی و اندیشه پلید شیطانی برای مردم فیگور گرفته و در صدد وارونه نشان دادن واقعیت‌ها هستند باید منتظر روزی باشند تا جوانان و مردم غیرتمند این سرزمین تفکر قهقرایی آنها را مورد نقد قرار داده و حقیقت از هویت آنها باز کنند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: در تز اصولگرایان واقعی پرخاشگری، حیف و میل اموال، زیر سئوال بردن حرمت‌ها و اخلاق اسلامی و برخی حرکت‌های دیگر مذموم و مورد نکوهش قرار گرفته است در حالی که ما با تکیه بر بزرگی و عزت جوانانمان یقین داریم اندیشه پاک اسلامی ـ معرفتی و ارزشی را در جامعه نهادینه کنیم.

محمدی هرگونه مبارزه با زور و زر و تزویر و فساد را در سایه بصیرت، آگاهی و دستیابی به علم و تقوای الهی برشمرد و افزود: ‌برای جوانان این سرزمین بن‌بستی وجود ندارد چرا که اردبیل خاستگاه تشیع و بزرگانی چون شیخ‌صفی‌الدین اردبیلی به عنوان بنیانگذار بیداری شیعه در سرزمین ایران است و همیشه نیز پشتیبانی و اقتدار خود را در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف به نمایش گذاشته است.

در این مراسم که جمعی از دانشگاهیان و جوانان حضور داشتند برنامه‌های مختلفی اجرا شد و تعدادی از دانشجویان به بیان دیدگاه‌های خود پرداخته و اشعاری طنز به زبان محلی در توصیف نمایندگان و عملکرد آنها پرداختند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول