اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز لرستان خبر داد

بهره‌مندی 51 درصد روستاییان لرستان از نعمت گاز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: 51 درصد جمعیت مناطق روستایی استان از نعمت گاز طبیعی و خانگی بهره‌مند هستند که این رقم بالاتر از میانگین کشوری است.

بهره‌مندی 51 درصد روستاییان لرستان از نعمت گاز

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی شرکت گاز لرستان، علی گودرزی گفت: در حال حاضر 278 روستای استان لرستان در سایه عنایت ویژه دولتمردان و تلاش مسئولان استان، دارای شبکه گازرسانی هستند.

وی با بیان اینکه گازرسانی به شهر بیرانشهر (چغلوندی) نیز تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: بر همین اساس طرح گازرسانی به 144 روستای استان لرستان طی دو سال اخیر با تلاش و کوشش گسترده و شبانه‌روزی مسئولان امر اجرایی شده است.

گودرزی گفت: هم‌چنین طرح گازرسانی به 12 روستای دیگر استان لرستان تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد که این مهم موجب شتاب‌بخشی به روند توسعه استان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سابقه گازرسانی در استان لرستان به 20 سال قبل برمی‌گردد، اظهار داشت: در حال حاضر 19 شهر استان از نعمت گاز برخوردارند، که از این تعداد 11 شهر آن طی دولت‌های نهم و دهم اجرایی شده است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول