اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سربیشه خبر داد

سربیشه میزبان گردهمایی استانی ائمه جمعه خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: امام جمعه سربیشه از برگزاری یازدهمین گردهمایی استانی ائمه جمعه خراسان‌جنوبی در شهرستان سربیشه خبر داد.

سربیشه میزبان گردهمایی استانی ائمه جمعه خراسان‌جنوبی

حجت‌الاسلام و المسلمین محسن محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، از برگزاری یازدهمین گردهمایی استانی ائمه جمعه خراسان‌جنوبی در شهرستان سربیشه خبر داد.

امام جمعه سربیشه به بیان اهداف برگزاری این همایش پرداخت و اظهار داشت: این همایش با هدف تبیین ابعاد حماسه حضور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود تا حساسیت بیشتری در مردم برای حضور در این صحنه به وجود آید.

وی افزود: ‌هم‌چنین قرار است جلسه مرکز رسیدگی به امور مساجد در راستای حل مشکلات موجود نیز در این همایش استانی برگزار شود.

*دیدار نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با طلاب سربیشه

امام جمعه سربیشه تبیین مسائل فرهنگی و اجتماعی استان را از دیگر اهداف برگزاری این همایش با حضور ائمه جمعه استان دانست و گفت: هم‌چنین در حاشیه برگزاری این همایش قرار است برنامه دیدار طلاب و روحانیون شهرستان سربیشه با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی نیز برگزار شود.

محمدی به سایر برنامه‌های جانبی این همایش اشاره کرد و افزود: دیدار نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه مرکز استان با مردم شهرستان و حضور در شورای اداری این شهرستان از دیگر برنامه‌های جانبی برای این همایش است.

وی تصریح کرد: شهرستان سربیشه برای نخستین‌ بار قرار است میزبان برگزاری این همایش استانی باشد.

*حضور حداکثری مردم در انتخابات یک تکلیف شرعی است

وی به برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ 12 اسفندماه اشاره کرد و گفت: مردم همیشه در صحنه ایران که در روز 22 بهمن امسال بار دیگر ثابت کردند که هنوز با تمام وجود پای انقلاب خود هستند این‌بار نیز باید در صحنه حساس انتخابات حضور داشته باشند.

*باید در انتخابات، فصلی از بصیرت ملت ایران رقم بخورد

امام جمعه سربیشه حضور در انتخابات برای کلیه مردم را یک تکلیف شرعی دانست و اظهار داشت: مقام معظم رهبری نیز تأکید زیادی روی حضور حداکثری و آگاهانه مردم در این انتخابات دارند تا فصلی دیگر از بصیرت ملت ایران رقم بخورد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول