اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)

همایش ملی سبک زندگی اسلامی فراخوان شد

خبرگزاری فارس: کارشناس مسئول اداره همایش‌های موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) از اعلام فراخوان همایش ملی سبک زندگی اسلامی خبر داد.

همایش ملی سبک زندگی اسلامی فراخوان شد

هادی عرب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به همایش ملی سبک زندگی اسلامی اظهار کرد: این همایش ویژه طلاب و دانشجویان بوده که زمستان سال آینده در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پنج محور اصلی برای همایش ملی سبک زندگی اسلامی انتخاب شده است، گفت: سبک زندگی در مقیاس فردی، سبک زندگی در مقیاس خانواده، سبک زندگی در مقیاس اجتماعی، سبک زندگی در مقیاس حکومت اسلامی و سبک زندگی در مقیاس بین‌الملل از محورهای فراخوان این همایش است.

کارشناس مسئول اداره همایش‌های موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: فرد و عبادت، فرد و قرآن، فرد و روابط خانوادگی و اجتماعی، خانواده و تعامل زوجین، خانواده و اوقات فراغت، خانواده و روابط همسایگی و خانواده و روابط خویشاوندی از جمله موضوعات زیرمجموعه این همایش است.

وی حکومت و حقوق شهروندی، حکومت و مردم، حکومت و نخبگان، حکومت و سازمان‌های غیردولتی، حکومت و آزادی بیان و عقیده، امت اسلامی و روابط بین‌المللی، جامعه و تهاجم فرهنگی، جامعه و فردگرایی، جامعه و گروه‌های ضدفرهنگی، حکومت و آزادی بیان، امت اسلامی و روابط بین‌المللی، امت اسلامی و مشکلات بین‌المللی، امت اسلامی و ملل و ادیان دیگر و امت اسلامی و تنوع فرهنگی از ریز موضوعات این فراخوان این همایش ذکر کرد.

عرب تصریح کرد: علاقه‌مندان شرکت در این همایش تا 15 شهریور سال 91 فرصت دارند، بر اساس محورهای ذکر شده مقالات خود را حداکثر در 30 صفحه 300 کلمه‌ای و از طریق پست الکترونیک hamayesh@qabas.net به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

وی با اشاره به نحوه کسب اطلاعات بیشتر درباره برگزاری این همایش عنوان داشت: متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن‌های 2909099ـ0251  و 2909022ـ0251 تماس حاصل کرده یا به پایگاه اطلاع‌رسانی www.hamayesh.iki.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول