اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرخانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان خبر داد

برگزاری جشنواره مسئولان پاسخگو در استان فارس

خبرگزاری فارس: دبیرخانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان از برگزاری جشنواره مسئولان پاسخگو در استان فارس خبر داد.

برگزاری جشنواره مسئولان پاسخگو در استان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، منصور گلناری در نخستین جشنواره مسئولان پاسخگو از منظر رسانه با تاکید به اینکه این جشنواره بیشتر با ایجاد فرهنگ سازی پاسخگویی در بین مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: این جشنواره دنبال بررسی و واکاوی عملکرد مسئولان نیست بلکه به دنبال جایگاهی است که مسئولان در ارتباط با رسانه‌ها داشته که در این ارتباط رسانه‌ها نیز با مسئولان نیازمند ارتباط صحیح هستند.

وی با بیان اینکه مسئولان در هر رده برای ارائه خدمات جامعه نیازمند همکاری با افکار عمومی هستند، افزود: رسانه‌ها پل ارتباطی مردم و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که البته پاسخگویی مسئولان در این راستا به بیشتر به منفعت خود آنها است.

دبیر خانه مطبوعات و خبرنگاران به شرحی از روند این نظر سنجی پرداخت و تصریح کرد: میزان و چگونگی ارتباط مسئولان با رسانه‌ها با این فرم‌ها به صورت علمی نشان داده شده است.

وی ادامه داد: در عصر ارتباطات کار خوب نیازمند انعکاس صحیح دارد و ما به دنبال برقراری این ارتباط صحیح با مسئولان در پیشبرد اهداف مفید هستیم.نتایج به دست آمده از این نظرسنجی به صورت علمی است و تحلیل به دست آمده قابل ارائه به هر یک از مسئولان است.

گلناری با بیان اینکه این جشنواره برای نخستین بار در کشور با این دیدگاه ارائه می‌شود، بیان داشت: هر چند در این جشنواره درصد بودیم که با کم‌ترین نقص بهترین جواب ممکنه را ارائه کنیم اما این جشنواره در قدم نخست بدون عیب و نقص نیست و دچار کاستی‌هایی نیز بوده است.

دبیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان با اشاره به اینکه در کشور جشنواره‌ها و همایش‌های مختلفی از نظر تنوع برگزار می‌شود، افزود: بسیاری از این جشنواره‌ها حکم مقصد دارد، اما این جشنواره حکم یک مبدأ و آغاز برای رسانه‌ها و مسئولان استان است.

وی در ادامه صحبت‌های خود به رهنمودها و فرمایش امام خمینی (ره) و نیز رهبر معظم انقلاب در مورد اسلامی سازی علوم اسلامی و انسان سازی اشاره کرد و گفت: بسیاری از دروس در سطح دانشگاه‌های کشور برگرفته از غرب و کمتر بومی سازی انجام شده است که با توجه به تحولات صورت گرفته در کشور طی این سال‌ها انتظارات در این راستا بیش از این است.

گلناری با بیان اینکه اختلاس بزرگ در کشور به دلیل رعایت نکردن برخی از این دستورات الهی و نیز دستورالعمل‌های حضرت علی (ع) است، تصریح کرد: اگر سخنان این امام در غالب یک قاعده به صورت طرح و لایحه در مجلس به اجرا گذاشته و ضمانت اجرایی داشت چنین اختلاس های بزرگی در کشور رخ نمی‌داد.

وی به بیداری کشورهای اسلامی و منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: در آینده‌ای نه چندان دور کشورهای بیداری اسلامی که از کشور ایران تبعیت کرده‌ و طرح و برنامه درخواست می‌کنند.

دبیرخانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان به میهمان ویژه این برنامه و تجلیل از خانواده دکتر بهشتی به عنوان پاسخگوترین مسئول کشور اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار انقلاب ما را انقلاب ارزش‌ها و یک امر ثابت شده می‌دانست.

وی ادامه داد: ما در هر شغل و منصب موظف هستیم تلاش کنیم و سرمنشأ حرکت فرهنگی باشیم.

گلناری به سفر اخیر اعضای خانه مطبوعات و خبرنگاران در بازدید از شیراز پرداخت و از پیشنهاد برگزاری جشنواره مسئولان پاسخگو در استان فارس خبر داد و گفت: خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان آمادگی برگزاری این جشنواره به صورت کشوری را دارد.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول