اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران صورت گرفت

پاسخگویی تمدن به 3 هزار نامه و درخواست مردم ورامین

خبرگزاری فارس: همزمان با سی و سومین سالگرد انقلاب اسلامی ایران استاندار تهران با حضور در شهرستان ورامین با مردم این شهرستان دیدار و گفت‌وگو و به بیش از 3 هزار و 750 نامه و درخواست مردمی پاسخ گفت.

پاسخگویی تمدن به 3 هزار نامه و درخواست مردم ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران همزمان با بیست و یکم بهمن ماه که با عنوان انقلاب جهانی اسلامی، پیامبر اعظم و بیداری اسلامی نامگذاری شده است مرتضی تمدن استاندار تهران با حضور در مصلای نماز جمعه ورامین به نامه‌ها و درخواست‌های مردمی پاسخ گفت.

استاندار تهران که سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه ورامین بود از ساعات ابتدایی امروز با حضور در این شهرستان و افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدمانی در یادواره 1100 شهید این شهرستان شرکت کرد و در نهایت نماز عبادی - سیاسی جمعه را به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین اقامه کرد.

استاندار تهران به همراه مسئول ستاد دهه فجر شهرستان ورامین، محسن منصوری فرماندار شهرستان و بیش از 13 تن از مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان ورامین در مجتمع علمی - فرهنگی حضرت صاحب‌الازمان (عج) حضور یافت و به بیش از سه هزار و 750 نامه و درخواست مردمی پاسخ گفت.

این گزارش حاکی است درخواست‌های فراوان دیگری نیز برای پاسخگویی و پیگیری‌های آتی به استانداری تهران منتقل شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: رمز موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی همین ارتباط صمیمی مردم و مسئولان است و به همین دلیل در تمام ایام دهه فجر هر شب یکی از مساجد شهرستان برگزار کننده مراسم جشن دهه فجر و ملاقات مردمی مسئولان شهرستان با مردم بود و حسن ختام این اقدام مبارک هم امروز و با حضور مرتضی تمدن استاندار تهران صورت گرفت.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول