اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان رضوی:

اشتباه داوری گیم اول را از ما گرفت

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال میزان خراسان رضوی گفت: اشتباه داوری موجب شد گیم اول را برابر باریج اسانس کاشان واگذار کنیم.

اشتباه داوری گیم اول را از ما گرفت

جبار قوچان‌نژاد پس از شکست 3 بر صفر تیمش مقابل باریج اسانس کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: گیم نخست را اگر برده بودیم روند بازی تغییر می‌کرد، ولی اشتباه داوری موجب شد گیم اول را از دست بدهیم.

وی عنوان کرد: باخت در گیم اول موجب افت روحی تیم‌مان شد و باعث شد در گیم‌های دوم و سوم بازیکنان ما با بی‌انگیزگی به بازی خود بپردازند که در نهایت این شرایط سبب رقم خوردن باخت 3 بر صفر مقابل باریج اسانس کاشان شد.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان رضوی دلیل نتایج نه چندان مطلوب نماینده مشهد را دیر بسته شدن این تیم قلمداد و تصریح کرد: در لیگ برتر امسال تنها به فکر بقا بودیم، ولی در فصل آینده باید همه شاهد تیمی مقتدر از میزان خراسان رضوی در لیگ باشند.

قوچان‌نژاد در مورد سه بازی آینده خود نیز اذعان داشت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، ولی سعی می‌کنیم در دو بازی که در خانه میزبان حریفان هستیم با انگیزه بالا بازی قابل قبول و زیبایی را به نمایش بگذاریم.

تیم میزبان خراسان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال در سه گیم پیاپی و با نتایج 27 بر 25، 25 بر 21 و 25 بر 21 مغلوب میزبان کاشانی خود شد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول