اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ برتر والیبال

میزان خراسان‌رضوی در خانه خود شکست خورد

خبرگزاری فارس: در مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تیم موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان‌رضوی شکست ناباورانه‌ای را متحمل شد.

میزان خراسان‌رضوی در خانه خود شکست خورد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در چارچوب یکی از دیدارهای عقب افتاده مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور شب گذشته تیم‌های موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان‌رضوی و پیشگامان کویر یزد به مصاف هم رفتند.
این دیدار که قرار بود در هفته هفتم این مسابقات برگزار شود به سبب سفر تیم ملی کشورمان به مسابقات جام جهانی ژاپن به زمان دیگری موکول شد و یکشنبه در سالن مهران مشهد برگزار شد.
این مسابقه که با استقبال خوب تماشاگران مشهدی انجام شد با نتیجه عجیب و دور انتظار شکست نماینده خراسان‌رضوی در لیگ برتر والیبال به اتمام رسید.
نماینده استان خراسان‌رضوی در این پیکارها نیز هفته گذشته در آخرین دیدار نیم فصل اول خود با نتیجه جالب توجه 3 بر 2 میزبان خود را در حضور تماشاگرانش با شکست بدرقه کرد و تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان را برد.
اما در دیدار برابر پیشگامان کویر یزد در حالی که گیم اول را خوب آغاز کرد و با نتیجه 25 بر 22 بر مهمان خود غلبه کرد در ست‌های دوم و سوم بازی ضعیفی ارائه داد و با نتایج 24 بر 26 و 17 بر 25 مغلوب حریف شد.
در گیم سوم نماینده خراسا‌ن‌رضوی بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و با نتیجه 25 بر 20 مهمان خود را با شکست بدرقه کرد تا کار به گیم پنجم بکشد.
در گیم پنجم نیز در حالی که دو تیم بازی پایاپایی را دنبال می‌کردند نماینده یزد در نهایت موفق شد با نتیجه 17 بر 15 میزان خراسان‌رضوی را شکست دهد.
تیم والیبال موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان‌رضوی با کسب پنج پیروزی و هشت شکست نتایج قابل قبولی را به دست آورد و نیم‌فصل اول را به پایان رساند.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول