اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال میزان مشهدالرضا:

تیم «میزان» خراسان رضوی کلکسیونی از بازیکنان مصدوم است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال میزان مشهدالرضا گفت: میزان خراسان رضوی هم‌اکنون کلکسیونی از مصدومان بوده و با لشگری از مصدوم و مریض به استان مازندران آمدیم.

تیم «میزان» خراسان رضوی کلکسیونی از بازیکنان مصدوم است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، جبار قوچانی‌نژاد سرمربی تیم والیبال لیگ برتری میزان خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی سخت و سنگینی را در آمل داریم زیرا کاله مازندران با مهره‌های ملی‌پوش و نامی خود در خانه میزبان میزان خراسان رضوی است.
وی ادامه داد: تیم ما همانند دو سال گذشته آمادگی لازم را ندارد و تیم خوبی که در آن جنس ما جور باشد را نداریم، اگر چه در یکی دو سال گذشته نیز در این سالن مشکل داشتیم ولی کاله را در شهر خودمان شکست دادیم.
قوچانی‌نژاد با اعلام اینکه سعی داریم حریف دست و پا بسته‌ای برای کاله نباشیم، گفت: اگر بتوانیم کم‌اشتباه ظاهر شویم شاهد بازی خوبی خواهیم بود همچنین ما تاکنون نتوانستیم نتایج خوب و دلچسبی را در لیگ برتر کسب کنیم زیرا به آمادگی جسمانی و هماهنگی لازم گروهی نرسیدیم و در انتخاب بازیکنانی مناسب که بتوانیم تیمی را کامل مهیا کنیم ضعیف بودیم. 
   
* هیچ امیدی به حضور در مرحله پلی‌اف لیگ برتر نداریم
سرمربی تیم والیبال لیگ برتری میزان خراسان رضوی درباره صعود به مرحله پلی‌اف و قرار گرفتن در بین چهار تیم بالای جدول تصریح کرد: بدون تعارف و منطقی می‌توانم بگویم که هیچ امیدی به مرحله پلی‌اف نداریم زیرا هدف اصلی ما حفظ تیم در لیگ برتر و محافظت از سهمیه استان خراسان رضوی است و سعی می‌کنیم به قولی که مسئولان تیم دادیم، عمل کنیم.
وی با اشاره به بازیکنان مصدوم این تیم خاطرنشان کرد: میزان خراسان هم‌اکنون کلکسیونی از مصدومان بوده و با لشگری از مصدوم و مریض به استان مازندران آمده است.
قوچانی‌نژاد اضافه کرد: مجتبی غیاثی یکی از مهم‌ترین بازیکنان این تیم و پشت خط زن اصلی خود را برای سه ماه از دست دادیم زیرا او از ناحیه اسکافویید مچ دست که ناحیه خیلی حساس و مهمی برای والیبالیست‌ها است ترک جدی برداشته و دست او سه ماه به داخل گچ رفته است.
وی با بیان اینکه رحمان محمدی‌راد نیز از ناحیه کمر مصدوم است، ابراز داشت: ساشا گادنیک بازیکن پشت خط زن خارجی ما که از ملی‌پوشان کشور اسلوونی است جایگزین غیاثی شده که به شدت دچار سرماخوردگی بوده ولی با این احوال امیدواریم بازی خوبی مقابل کاله ارایه دهیم.   
 
* در دقیقه 120 توانستیم تیم میزان خراسان را شکل دهیم
وی با تاکید اینکه تیم ما نه در دقیقه 90 بلکه در دقیقه 120 روزهای قبل آغاز لیگ برتر والیبال تشکیل شد، گفت: به هر حال کارنامه خود را در سال‌های گذشته داشتیم و نشان دادیم با تیم‌های ابومسلم خراسان، هیئت والیبال و بانک صادرات همیشه در رده‌های ششم تا هشتم بوده و از آن پایین‌تر نرفتیم.
قوچانی‌نژاد با بیان اینکه سال گذشته به همراه باریج اسانس توانستیم جزو پدیده‌های لیگ برتر باشیم، اذعان داشت: امسال تنها هدف ما حفظ سهمیه استان خراسان رضوی در لیگ برتر است که فکر کنم برای آن مشکلی نداشته باشیم و اگر بتوانیم خود را تا میانه‌های جدول نیز بالا بیاوریم کار بزرگی کردیم.
وی درباره فشار روحی و روانی تماشاگران کاله مازندران یادآور شد: یکی از مهم‌ترین ابزارهای کاله مازندران داشتن سالن استاندارد و تماشاگران خونگرم و والیبال‌دوست است که از مهم‌ترین و قوی‌ترین ابزار این تیم محسوب می‌شوند.
قوچانی‌نژاد در پایان گفت: تماشاگران بهترین حامی هستند که نقش تعیین‌کننده‌ای در پیروزهای خانگی کاله داشتند و این امر از خواص بازی‌های داخل خانه است البته ما نیز آشنایی داریم که بازی در این سالن سخت است و بازیکنان خود را از لحاظ روحی و روانی آماده کردیم.
انتهای پیام/ح20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول