اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌جنوبی:

فراموشی فرهنگ ایثار منجر به اختلال‌های اقتصادی شد

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی فراموش شدن فرهنگ ایثار را از عوامل مؤثر در ایجاد اختلال‌های اقتصادی برشمرد.

فراموشی فرهنگ ایثار منجر به اختلال‌های اقتصادی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند محمدرضا گلرو یکشنبه شب در جلسه ستاد راهیان‌نور خراسان‌جنوبی اظهار داشت: انتقال پیام معنوی و فرهنگی دوران دفاع مقدس برای نسل جوان جامعه که آن دوران را درک نکرده‌اند یکی از وظایف اساسی مسئولان است.

وی توجه به بحث راهیان‌نور را یک امر ضروری دانست و تصریح کرد: تجربه فرهنگی، معنوی، مذهبی و عاطفی یکی از ثروت‌ها و ارزش‌های واقعی دوران دفاع مقدس برای ایران اسلامی است.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: برقراری ارتباط فکری با فضای دفاع مقدس می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات اداری باشد.

گلرو با اشاره به اینکه شهدا در دوران دفاع مقدس گران‌بهاترین سرمایه زندگی خودشان را با تمام وجود برای رسیدن به اهداف در راه بقای نظام مقدس اسلامی اهداء کردند، گفت: ترسیم یک تصویر از دوران دفاع مقدس برای کارکنان بخش‌های مختلف می‌تواند عاملی مؤثر برای جلوگیری از هوای نفس در میان کارکنان باشد.

وی با بیان اینکه هر مدیری باید فرهنگ‌سازی در جامعه را یکی از وظایف اساسی خودش بداند، اذعان کرد: فرهنگ‌سازی در ایران اسلامی مبتنی بر ایثار بوده و عاملی مؤثر در سازماندهی امور مختلف است.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه دنیای استعمار با تمام تلاش برای مبارزه با ایران اسلامی بسیج شده است، ادامه داد: مبارزه با اهداف شوم و توطئه‌های نظام استکبار نیازمند فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی است.

گلرو فراموش شدن فرهنگ ایثار را از عوامل مؤثر در ایجاد اختلال‌های اقتصادی برشمرد و اضافه کرد: جوانان ایران اسلامی باید برای به دست آوردن موفقیت‌ها و پیشرفت‌های روزافزون از دلایل ایجاد آرامش امروز ایران اسلامی که حاصل خون پاک شهیدان است، اطلاع یابند.

وی با بیان اینکه هر ملتی برای ایستادگی در مقابل دنیای استعمار به فرهنگ ایثار و شهادت نیاز دارد، افزود: این تفکر که اساس آن از صحرای کربلا آغاز شده باید سرلوحه کار تمام مسئولان قرار گیرد.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی سفرهای راهیان‌نور را از سفرهای معنوی مناسب برای خانواده‌های ایرانی در ایام تعطیلات نوروز دانست و ادامه داد: راهیان‌نور یک فرصت طلایی برای آموزش و انتقال آموزه‌های فرهنگی به افراد است.

گلرو با بیان اینکه طرح راهیان‌نور یکی از طرح‌های موفق در کشور و مورد توجه و حمایت جدی دولت است، افزود: اجرای این طرح مقدس نیازمند هم‌دلی و همکاری دستگاه‌هاست و مسئولان باید در راستای اجرایی کردن این فرصت مناسب تلاش کنند.

وی راهیان‌نور را از بزرگ‌ترین طرح‌های گردشگری کشور و در راستای ایجاد تحولات اساسی در سایر بخش‌های جامعه اعم از اقتصادی و اجتماعی دانست و گفت: سفر راهیان‌نور می‌تواند آثار و برکات معنوی و فرهنگی مناسبی برای زائران داشته باشد.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به جهش بسیار مناسب در اعزام جامعه کارمندی خراسان‌جنوبی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در سال گذشته گفت: این امر نشان‌ دهنده پای کار بودن مدیران استان و علاقه‌مندی جامعه کارمندی به بحث مهم آشنایی با فرهنگ دفاع مقدس است.

گلرو با بیان اینکه در خراسان‌جنوبی در زمینه اعزام زائران به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس توجه جدی شده است، خاطرنشان کرد: بر مبنای نظرسنجی‌های انجام گرفته انتظار می‌رود در سال جاری نیز اجرای این طرح از شرایط بهتری برخوردار باشد.

انتهای پیام/آ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول