اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خبر داد

گازرسانی به 157 شهر و روستای استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از گازرسانی به 157 شهر و روستای استان بوشهر خبر داد.

گازرسانی به 157 شهر و روستای استان بوشهر

به گزارش‌ خبرگزاری فارس از دشتستان غلامعباس حسینی در بازدید از شبکه گازرسانی برازجان اظهار داشت: شرکت گاز استان بوشهر از تمام ظرفیت خود برای بهبود وضعیت گازرسانی بهره می‌برد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی افزود: گازرسانی به شهرها و روستاهای مختلف و کیفیت‌بخشی به خدمات از مهم‌ترین اولویت‌های این شرکت است و امیدوار هستیم شاهد رضایت خاطر مردم باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خاطر نشان کرد: دشتستان از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار استان است و در امر گازرسانی به این شهرستان در سال جاری اقدامات بسیار خوبی انجام گرفته است.

حسینی تصریح کرد: گازرسانی به شهرهای برازجان، سعدآباد، شبانکاره و آبپخش و همچنین گازرسانی به دالکی و تنگ‌ارم و بوشکان در دشتستان با شتاب خوبی در دست اجراست و انتظار داریم در سال آینده شاهد تکمیل شبکه گازرسانی دشتستان باشیم.

وی اضافه کرد: روستاهای دشتستان نیز از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند و در سال 91 بخش زیادی از روستاهای این شهرستان گازدار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از گازرسانی به 157 شهر و روستای استان بوشهر خبر داد و اذعان داشت: هم‌اکنون 89 شهر و روستای استان شام 24 شهر و 65 روستا از نعمت گاز برخوردارند و در حال حاضر عملیات گازرسانی به شش شهر و 62 روستای استان نیز در دست اجراست که با تکمیل این پروژه در مجموع 30 شهر و 127 روستای استان گازدار می‌شوند که موفقیت بسیار بزرگی است.

حسینی از گازرسانی به 19 هزار خانوار شهری در استان خبر داد و گفت: به زودی شش شهر استان شامل شهرهای دالکی، وحدتیه، شنبه، بردخون، امام حسن و گناوه از نعمت گاز برخوردار می‌شوند و با این طرح بیش از 19 هزار خانوار از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: از شهرداران و مسئولان شهرها انتظار داریم همکاری لازم را با پیمانکاران گاز داشته باشند تا شاهد بهبود وضعیت گازرسانی باشیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول