اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی:

سارق شرور دشتی دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان دشتی از دستگیری سارق شرور شهرستان دشتی خبر داد.

سارق شرور دشتی دستگیر شد

بهرام مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی با اشاره به دستگیری سارق شرور اظهار داشت: اخیرا باندی از سارقان و افراد شرور مبادرت به سرقت‌های متعدد کرده بودند و موجبات نگرانی شهروندان را در سطح شهرستان ایجاد کرده بودند.

فرمانده انتظامی دشتی افزود: به منظور شناسایی این باند، موضوع در دستور کار نیروی انتظامی و پلیس آگاهی این مجموعه قرار گرفت و روز گذشته با هماهنگی مقامات قضایی ماموران آگاهی در محل حاضر و موفق به دستگیری سردسته  باند بنام «ع ـ ق» شدند.

وی ادامه داد: نامبرده که به تناوب زندان رفته و اخیرا آزاد شده بود مبادرت به سرقت‌های متعدد کرده بود و ایجاد ضرب و جرح با سلاح،اخلال در نظم عمومی و اخاذی، زور گیری، کلاهبرداری و سرقت سیم‌های برق از جرایم وی بوده است.

مرادی اضافه کرد: در چند روز گذشته نیز این فرد شرور بابت اختلافی که با کسی پیدا می‌کند به سمت ماشینش تیراندازی می‌کند این فرد «ج ـ‌ ح» نام دارد و یکی از همکاران اصلی وی در جرائم بوده که فعلا متواری است و تحت پیگرد پلیس قرار دارد.

وی تصریح کرد: وی با همکاری با تعدادی از افراد سابقه دار موجب اخلال در نظم عمومی شده بود.

مرادی با قدردانی از تلاش‌های پلیس آگاهی دشتی گفت: از تلاش بی وقفه پلیس آگاهی در دستگیری این شرور مسلح قدردانی می‌کنم و مردم و مسئولان نیز بابت این دستگیری با تماس‌ها و پیام‌هایشان مراتب خوشحالی خود را ابراز داشتند.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول