اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آستارا خبر داد

دستگیری چهار شرور تبر به دست در آستارا

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری چهار شرور تبر به دست در امامزاده ابراهیم این شهرستان خبر داد.

دستگیری چهار شرور تبر به دست در آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، نادر خورسند عصر امروز در جلسه انتظامی این شهرستان درباره نحوه دستگیری متهمان، اظهار داشت: به دنبال تماس مردمی با فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه تعداد چهار نفر با در دست داشتن تبر و قمه در حال تخریب شیشه‌های مغازه‌های اطراف امامزاده ابراهیم این شهرستان هستند گروه‌های عملیاتی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

خورسند ادامه داد: گروه‌های عملیاتی پلیس فورا در محل وقوع جرم حاضر شده و مشاهده کردند که شیشه‌ها و وسایل چندین مغازه مورد تخریب قرار گرفته و عاملان آن پس از ایجاد رعب و وحشت شدید بین مردم، کسبه و خانواده‌های حاضر در محل متواری شدند.

وی با اشاره به اینکه پس از انجام تحقیقات اولیه در محل مشخص شده که دو نفر از این افراد سابقه‌دار و معلوم‌الحال هستند، تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی آستارا موضوع را به طور ویژه مورد رسیدگی قرار دادند و تمام متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آستارا با بیان اینکه این افراد پس از دستگیری در تحقیقات تکمیلی به بزه انتسابی اعتراف کردند، افزود: متهمان پس از دلالت محل وقوع جرم توسط کسبه محل مورد شناسایی قرار گرفته و با تحویل به مراجع قضایی روانه زندان شدند.

خورسند با قدردانی از ابراز احساسات و تماس‌های مردمی درباره دستگیری این افراد بیان داشت: پلیس هرگونه هنجارشکنی و ایجاد مزاحمت و اختلال در نظم عمومی را تحمل نمی‌کند و حفظ امنیت شهروندان را با جدیت دنبال می‌کند و همکاری مردم در این زمینه بی‌شک در کاهش ناهنجاری‌ها موثر است.

به گزارش فارس، بقعه متبرکه امامزاده ابراهیم (ع) در کیلومتر پنج جاده آستارا به تالش واقع شده و روبه‌روی آن دارای چندین باب مغازه و دهها واحدهای صنفی است.

بازارچه بزرگ حاشیه این امامزاده نیز در حال احداث است.

انتهای پیام/ی20/د1000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول