اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

خبرگزاری فارس در خط ولایت حرکت می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خبرگزاری فارس یکی از ولایی‌ترین رسانه‌های ایران است که همواره در خط ولایت حرکت می‌کند.

خبرگزاری فارس در خط ولایت حرکت می‌کند

اکبر نیکزاد امروز به مناسبت نهمین سالگرد تاسیس خبرگزاری فارس در گفت‌وگو با خبرنگار این رسانه در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: نقش رسانه در تنویر افکار عمومی بی‌بدیل است و کشورهایی که دارای رسانه‌های متعهد و از سوی دیگر شجاع و غیر وابسته هستند روی پیشرفت و سعادت را بهتر می‌بینند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: در کشور ما نیز رسانه‌های متعهد و وفادار به نظام و مردم و ارزش‌ها بسیار هستند که در این میان خبرگزاری فارس تاکنون به وظیفه خود به عنوان رسانه متعهد و شجاع تا حدود زیادی خوب عمل کرده است.

نیکزاد در همین زمینه گفت: اخبار خبرگزاری فارس به روز و متنوع بوده و ما نیز از این منبع اطلاع‌رسانی برای پی‌بردن به اوضاع و احوال کشور در بخش‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی از اخبار و تحلیل‌ها و گزارش‌های این رسانه استفاده می‌کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به تفکر حاکم ولایی در این رسانه اشاره کرد و گفت: خبرگزاری فارس از ابتدای شکل‌گیری تاکنون با رویکردی که اتخاذ کرده نشان داده که بیش از هر چیز به منافع کشور و مردم و نظام جمهوری اسلامی می‌اندیشد و در دنیای پرهیاهوی تبلیغاتی که دشمنان در آن به دنبال اثرگذاری دلخواه در توده‌های مردم هستند فارس در خاکریز نخست مقابله با این هجمه تبلیغاتی دشمن قرار دارد.

وی ولایتمداری و در خط انقلاب و اسلام بودن را از دیگر خصیصه‌های این رسانه دانست و گفت: امیدواریم که این گونه مواضع  انقلابی و ولایی در خبرگزاری فارس همواره پابرجا بماند.

نیکزاد تصریح کرد: در هر کجای کشور که توفیق خدمت‌گزاری داشته‌ام این رسانه را فعال و پویا برای اطلاع‌رسانی از عملکرد نظام و خدمات آن دیده‌ام که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول