اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل خبرگزاری ایکنا:/64

حرکت خبرگزاری فارس دغدغه‌مند و براساس اولویت‌هاست

خبرگزاری فارس: مدیر عامل خبرگزاری قرآنی ایکنا گفت: خبرگزاری فارس دغدغه‌مند و به دنبال حل و رفع بحران‌هاست.

حرکت خبرگزاری فارس دغدغه‌مند و براساس اولویت‌هاست

حجت‌الاسلام سید مهدی تقوی بعد از ظهر امروز در حاشیه برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات قرآنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس‌ اظهار داشت: خبرگزاری فارس یکی از رسانه‌هایی است که در تمام بخش‌ها و حوزه‌ها رسانه‌ای ورود می‌کند که ورود این خبرگزاری در امور دینی و مذهبی نیز قابل توجه است.

وی با اشاره به فعالیت فارس در سایر حوزه‌ها، ادامه داد: خبرگزاری فارس پیشگام در امور مهم و روز کشور است.

مدیر عامل خبرگزاری ایکنا با بیان اینکه فارس به دنبال مسائل اولویت‌دار رسانه‌ای کشور است، افزود: مطمئنا این نوع حرکت چالش‌هایی را نیز می‌تواند در بر‌داشته باشد که احتمالا برخی از حرف‌ها در مورد این خبرگزاری منشا از این گونه مسایل داشته باشد.

به گفته تقوی، حرکت فارس ریشه در احساس مسئولیت این رسانه در مسائل و موضوعات نظام دارد و کار این خبرگزاری به نوعی هدایتگرانه به سمت آرمان‌هاست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات قرآنی اظهار داشت: این مسابقات آغازگر یک موج عظیم فرهنگی، دینی اخلاقی است که فضای هویت بخشی تازه‌ای در پیکره جامعه ایجاد کرده است.

تقوی افزود: به محض اینکه یک انسان توجهش به قرآن معطوف می‌شود، تمام ابعاد وجودی او را تحت تاثیر قرار می‌دهد و برگ تازه‌ای از زندگی‌اش آغاز می‌شود.

به گفته این مسئول در باب اهمیت مسابقات قرانی همین بس که هر گاه دست بر روی رویدادهای قرآنی می‌گذاریم، بار سنگینی بر دوش‌مان احساس خواهیم کرد.

مدیر عامل خبرگزاری قرآنی ایران با بیان اینکه باید روح قرآنی در کارها جاری باشد تا در فرآیند کار دچار تعارض نشویم، گفت: خوشبختانه سازمان اوقاف توانسته در راستای برگزاری مسابقات سراسری قرآن گام‌های موثری بردارد.

تقوی ادامه داد: از سوی دیگر، رسانه‌ها نیز در عمق بخشی و رشد بیشتر فرآیند مسابقات سراسری قرآن تاثیرگذار بوده‌اند و باید این روند کاری خود را با جدیت بیشتری ادامه دهند تا هر سال گام‌های رو به جلویی برداشته شود.

وی با بیان اینکه در اطلاع رسانی مسابقات قرانی نباید صرفاً نباید به انعکاس اخبار رویداد پرداخت، گفت: با پایان سی و چهارمین دوره مسابقات، روند کلی برگزاری این مسابقات نیازمند یک رصد جدی است که این کار بر عهده خبرگزاری‌ها و رسانه‌هاست.

رئیس سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور و مدیر عامل خبرگزاری قرآنی ایران ابراز داشت: قطعاً خبرگزاری ایکنا به عنوان یک خبرگزاری تخصصی قرآنی رسالت اصلی خود را پرداختن به رویدادها و مناسبت‌های قرآنی می‌داند که علاوه بر اطلاع‌رسانی این رویدادها، به ریشه‌یابی و ارایه راهکار نیز می‌پردازد.

وی با تأکید بر اینکه پوشش رویدادهای قرآنی با رویکرد تحلیلی کار خاص خبرگزاری ایکناست، افزود: خوشبختانه به واسطه فعالیت این خبرگزاری نقاط مشترک سازمان‌های فرهنگی و قرآنی مشخص شده و بدین وسیله موازی کاری‌ها در فعالیت‌های قرآنی به میزان زیادی کاهش یافته است.

انتهای پیام/‌ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول