اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار شبانکاره:

600 نفر در شبانکاره انتخابات را برگزار می‌کنند

خبرگزاری فارس: بخشدار شبانکاره گفت: 600 نفر در شبانکاره انتخابات را برگزار می‌کنند.

600 نفر در شبانکاره انتخابات را برگزار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مختار چترسنجی عصر امروز در نشست نمایندگان فرمانداری در شعب اخذ رای انتخابات اظهار داشت: انتخابات از مهم‌ترین مسایل است و شرکت در انتخابات امری لازم است.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی با تبلیغات فراوان برای کمرنگ کردن حضور مردم برنامه‌ریزی کرده‌اند که مردم بار دیگر با هوشیاری و بصیرت بالای خود دشمنان را ناکام می‌کنند.

بخشدار شبانکاره با تاکید بر لزوم برگزاری مناسب انتخابات خاطرنشان کرد: همه شرایط لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و بانشاط در بخش شبانکاره فراهم است.

چترسنجی تصریح کرد: با توجه به اینکه دشمن چشم به این دوره از انتخابات دوخته است باید زمینه لازم برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای فراهم شود.

وی اضافه کرد: برقراری امنیت برای حفظ و صیانت از آرای مردم یکی از وظایف مهم مجریان برگزاری انتخابات است که با اتخاذ تدابیر امنیتی سعی می‌شود که این انتخابات با کمترین مشکلی برگزار شود.

بخشدار شبانکاره یادآور شد: در بخش شبانکاره 17 صندوق ثابت و سیار اخذ رای در نظر گرفته شده که شش صندوق آن شهری است و 11 صندوق سیار و روستایی است.

چترسنجی با بیان اینکه 600 نفر در شبانکاره انتخابات را برگزار می‌کنند گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده تعداد 600 نفر در شبانکاره کار برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را برعهده دارند.

وی اذعان داشت: از همه توان و ظرفیت موجود برای برگزاری انتخاباتی بانشاط و پرشور استفاده می‌کنیم و امیدوار هستیم با حضور بی‌نظیر مردم دشمنان ناکام شوند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول