اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل شرکت گاز استان کرمانشاه خبر داد

برخورداری 356 هزار کرمانشاهی از نعمت گاز طبیعی

خبرگزاری فارس:مدیر کل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر 356 هزار مشترک در قالب 18 شهر و بیش از 200 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

برخورداری 356 هزار کرمانشاهی از نعمت گاز طبیعی

کمالی در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه با اشاره به پروژه‌های گاز رسانی که در ایام دهه مبارک فجر که به  بهره‌برداری رسید‌ه اظهار داشت: در ایام الله دهه مبارک فجر عملیات اجرایی و یا به بهره‌برداری از 35 طرح گازرسانی در استان کرمانشاه با مجموع اعتبار 37 میلیارد ریال آغاز شد‌.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها شامل آغاز عملیات اجرایی گاز رسانی به 14 روستای گیلانغرب، بهره‌برداری از گاز طبیعی در 5 روستای دیگر استان و گاز رسانی به 1B شهرستان سرپل‌ذهاب است.

وی گازرسانی به شهرک صنعتی روانسر و 4 جایگاه ‌CNG در سطح استان از دیگر پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده در دهه فجر سالجاری بر شمارد.

مدیرکل شرکت گاز استان کرمانشاه  با اشاره به مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان اضافه کرد: در سفر رهبری گاز رسانی به 500روستای با اعتبار 800 میلیارد به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: شرکت گاز استان کرمانشاه بلا‌فاصله اقدامات خود را در جهت اجرای این مصوبه مهم که تحول بزرگی در بخش گاز رسانی روستای استان ایجاد می‌کند آغاز کرده است.

وی  متذکر شد که مراحل مربوط به طراحی گاز رسانی به روستا‌ها و همچنین تخصیص اعتبارات به انجام رسیده‌ و این پروژه‌ها در مرحله مناقصه و پیمان‌سپاری هستند. 

کمالی افزود: در 11 ماهه سال جاری 60 روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده است.

وی با اشاره به شاخص‌های عملکرد سالجاری شرکت گاز استان ادامه داد: در 11 ماه سال جاری 401 کیلومتر شبکه‌گذاری در استان انجام گرفته که تحقق 95 درصدی تعهدات سال جاری شرکت گاز استان را نشان می‌دهد‌.

وی اضافه کرد: در زمینه اشتراک‌پذیری نیز 32 هزار مشترک جدید در 11 ماه سال جاری به جمع مشترکان گاز طبیعی در استان کرمانشاه افزوده شده است.

مدیرکل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به تعداد مشترکین شهری و روستایی استان کرمانشاه  اظهار داشت: در حال حاضر 356 هزار مشترک در قالب 18 شهر و بیش از 200 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند که از این تعداد 26 هزار مشترک مربوط به روستا‌های استان است.

کمالی در پایان با اشاره به دیگر بر نامه‌های سالجاری شرکت گاز گفت: عملیات گازرسانی به 3 شهر قصرشیرین‌، کوزران، گهواره اکنون به اتمام رسیده است و تا قبل از پایان سال جاری با حضور استاندار کرمانشاه به صورت رسمی به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول