اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

نامزدهای انتخاباتی از تخریب یکدیگر پرهیز کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بجنورد از نامزدهای انتخاباتی خواست تا از تخریب یکدیگر پرهیز کنند و صرفاً هدفشان از شرکت در انتخابات کسب رضای الهی و خدمت به مردم باشد.

نامزدهای انتخاباتی از تخریب یکدیگر پرهیز کنند

آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: نامزدهای انتخاباتی باید تنها توانمندی‌های خود را به مردم ارائه و از تخریب یکدیگر به پرهیزند.

وی همچنین بر رعایت قانون از سوی نامزدهای انتخاباتی تاکید کرد و گفت: نامزدها خودشان باید الگوی جامعه بوده و در چارچوب قانون عمل کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری زمینه سازی برای حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو را از رسالت‌های نامزدهای انتخابات مجلس برشمرد و افزود: اکنون در شرایطی به سر می‌بریم که دشمنان برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات تلاش می‌کنند.

وی تصریح کرد: با وجود تمام تلاش‌های دشمنان نظام اسلامی، ملت عظیم‌الشأن ایران اسلامی قطعاً یک بار دیگر با حضور حماسی خود این خواست دشمنان را بی‌اثر خواهند کرد.

آیت‌الله مهمان‌نواز با بیان اینکه مردم حماسه ساز ایران در 12 اسفند حماسه دیگری را مانند 22 بهمن خلق می‌کنند، یادآور شد: این حضور حماسی برگی زرین بر افتخارات ملت همیشه در صحنه خواهد بود.

نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول