اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهربابک:

رعایت اخلاق رمز موفقیت کاندیدای مجلس است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهربابک گفت: رمز موفقیت هر کاندید مجلس شورای اسلامی در وحله اول رعایت اخلاق است.

رعایت اخلاق رمز موفقیت کاندیدای مجلس است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: 12 اسفند حضور پرشور امت اسلامی را شاهد هستیم که مجلسی قوی، صالح، سالم و پیرو خط ولایت را تشکیل دهند.

وی بیان داشت: حضور ما موجب یأس و ناامیدی برای دشمنان اسلام و انقلاب می‌شود، آنچه باید مورد تأکید قرار گیرد، رعایت اخلاق اسلامی و انتخاباتی است.

منتظری تصریح کرد: رمز موفقیت هر کاندیدای مجلسی در وهله اول رعایت اخلاق است، مردم در مرحله اول به اخلاق و رفتار نگاه می‌کنند، اینگونه رفتار جذابیت کاندیدا را بیشتر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه یک نماینده قانون‌گذاری است، بعضی از افراد در گوشه و کنار این مملکت وعده‌هایی داده‌اند که در ارتباط با نمایندگی نیست.

منتظری گفت: مردم با مطالعه و دقت کامل، نماینده خود را انتخاب کنند تا انتخاباتی باشکوه داشته باشیم.

فرماندار شهربابک نیز در این جلسه اظهار داشت: بحث انتخابات و تبلیغات بر سه محور عمده است، مقام معظم رهبری فرآیند اصلی انتخابات را بیان کرده‌اند که نتیجه اصلی آن وحدت ملی است.

حمید افضلی بیان داشت: آنچه در بهبوهه انتخابات می‌گذارد، باید به سمت و سویی پیش رود که بعد از انتخابات شاهد وحدت کامل در شهرستان باشیم.

وی افزود: کاندیداها به طرفداران خود اعلام کنند که حرکت غیراخلاقی انجام ندهند و تخریب دیگران را به بیان نیاورند.

افضلی تصریح کرد: تنها شهرستانی که حوزه فرعی ندارد، شهربابک است و به این دلیل یکی از امتیازاتی که موجب انتخاب این شهرستان به عنوان مکانیزه شدن بستر انتخابات شده، این مسئله است.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی و همراهی و در عین دوستی 12 اسفند ماه شاهد برگزاری انتخابات گسترده و باشکوه در سطح استان باشیم.

فرماندار شهربابک گفت: همه ما در سایه ولایت زندگی می‌کنیم و در نتیجه کار ما باید موجب خشنودی و رضایت ولایت شود، هر فردی که به عنوان نماینده انتخاب شود به نفع نظام و پیشرفت کشور تلاش کند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول