اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پریچهره پس از باخت برابر گسترش فولاد تبریز

فوتبالیست‌های صنعت‌ساری در حد نامشان ظاهر نشدند/ هر 3 گل بازی اتفاقی بود

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال صنعت ساری پس از باخت خانگی تیم‌اش برابر گسترش فولاد تبریز گفت: بازیکنانمان در حد نام خود در این دیدار ظاهر نشدند.

فوتبالیست‌های صنعت‌ساری در حد نامشان ظاهر نشدند/ هر 3 گل بازی اتفاقی بود

محمدحسن پریچهره پس از باخت خانگی تیم‌اش برابر گسترش فولاد تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: دو تیم نتوانستند بازی تماشاگر پسندی را در این بازی به نمایش بگذارند و هر سه گل بازی روی اتفاق بود.

وی گفت: مشکلات در تیم از همان ابتدا فصل تاکنون موج می‌زند و همین مسئله موجب شد تا بازیکنان تیم روحیه و انگیزه لازم در برابر حریفان خود نداشته باشند.

سرپرست تیم فوتبال صنعت ساری افزود: به طور کلی هیچ بازیکن صنعت در حد نام خود ظاهر نشد و نتوانستند در برابر گسترش فولاد تبریز بازی همیشگی خود را در زمین مسابقه اجرا کنند.

پریچهره در ادامه تصریح کرد: برای انجام این مسابقه در طول هفته تیم فقط یک بار تمرین کرد و فکر می‌کنم بازیکنان آمادگی بدنی مناسبی را برای این دیدار سنگین خانگی را نداشتند.

این مسئول یادآور شد: کادر فنی برای موفقیت بازیکنان تلاش زیادی انجام می‌دهند، ولی بنا به دلایلی بازیکنان در داخل زمین نمی‌توانند تاکتیک مربیان را ارائه دهند.

سرپرست صنعت ساری در پایان اذعان داشت: در حال حاضر تیم در وضعیت بسیار بدی قرار دارد و هر روز خطر سقوط بیشتر از گذشته احساس می‌شود و باید برای نجات تنها نماینده فوتبال ساری مسئولان هر چه زودتر اقدام کنند.

به گزارش فارس، تیم صنعت ساری از هفته نوزدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در ورزشگاه شهدای ساری مقابل مهمان خود گسترش فولاد تبریز دو بر یک شکست خورد.

صنعت ساری هم‌اکنون با 15 امتیاز در رده 14 جدول 14 تیمی این مسابقات جای دارد و خطر سقوط این تیم بیش از گذشته شد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول