اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان محیط زیست:

آلودگی‌های زیست‌محیطی بررسی می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان محیط زیست گفت:‌ آلودگی‌های زیست محیطی در مرکز پایش تهران بررسی می‌شوند.

آلودگی‌های زیست‌محیطی بررسی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمدجواد محمد‌ی‌زاده صبح امروز در آیین افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب بزرگ‌ترین شرکت فرآورده‌های لبنی مازندران با اشاره به اینکه توجه به آلودگی‌های زیست‌محیطی و هزینه برای رفع آن در گرو اعتمادی است که واحدهای صنعتی می‌توانند ایجاد کنند، گفت:‌ این اعتماد در بخش‌های مختلف کارگری، بانکی و اجتماعی این واحد صنعتی رخ داده است.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه اصلی این واحد صنعتی اعتماد است گفت: واحدهای صنعتی که گستره وسیعی از مخاطبان را دربر می‌‌گیرند برای رسیدن به خواسته‌های خود برنامه‌ریزی می‌کنند.

معاون رئیس جمهور گفت: در واحدهایی که از تولید تا مصرف تمام فرایندهای آنها به‌روز است کمترین آلودگی‌های زیست‌محیطی را دارند.

وی ادامه داد: مدیریتی که نیاز بازار و جامعه را برطرف می‌کند با هزینه میلیاردی تصفیه‌خانه صنعتی خود را راه‌اندازی کرده است.

وی از پشتوانه تحقیق و توسعه مدیریتی این واحد صنعتی خبر داد و افزود: این فاضلاب صنعتی که با هزینه ۸ میلیارد تومانی ایجاد شده است نشانه‌ای از وجود اعتماد و توجه دراین واحد صنعتی است.

وی گفت:‌ این واحد اگر می‌خواست رفع تکلیف کند با هزینه کمتری می‌توانست این مشکل را حل کند.

وی با اعلام اینکه مرکز پایش در تهران هر لحظه وضعیت آلودگی‌های زیست‌محیطی در کشور را بررسی می‌کند، یادآور شد: شفاف‌سازی در مدیریت فاضلاب‌ها و پس‌آب‌ها، منافع اجتماعی و مدیریتی ویژه‌ای دارد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول